Przetargi.pl
Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Krupski Młyn

Urząd Gminy Krupski Młyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-693 Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krupski Młyn
    ul. Krasickiego 9 9
    42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krupskimlyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Krupski Młyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i obsługa bankowa Gminy Krupski Młyn oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat kalendarzowych, tj. od roku 2010 do roku 2014. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Kompleksową obsługę bankową budżetu oraz jej jednostek organizacyjnych obejmującą następujące usługi: - Prowadzenie rachunku bieżącego (podstawowego) Gminy Krupski Młyn - Prowadzenie rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Krupski Młyn oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Krupski Młyn - Realizacja lokat terminowych na zlecenie Gminy Krupski Młyn - Sprzedaż produktów bankowych związanych z obsługą rachunku bieżącego tj. kredytów w rachunku bieżącym oraz poręczeń - Bankowość internetową obejmującą w szczególności : a) stałą obserwację obrotów i stanów środków na rachunkach bieżących oraz rachunkach pomocniczych, b) uzyskiwanie pełnej i szybkiej informacji o usługach bankowych oraz kursach walut, c) możliwość dokonywania operacji bankowych z siedziby urzędu oraz jednostek budżetowych, - Realizacja zleceń płatniczych w formie elektronicznej nie później niż następnego dnia roboczego - Przyjmowanie wpłat gotówkowych - Dokonywanie wypłat gotówkowych - Przechowywanie depozytów - Możliwość otwierania w trakcie trwania umowy rachunków pomocniczych na wniosek gminy oraz jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); d) spełniają wymagania zawarte w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U.z 2002 r. nr 72, poz.665 ze zm.); e) wykażą się: - bilansem za ubiegły rok zamykającym się co najmniej 8-cyfrową sumą bilansową, - osiągniętym w poprzednim roku zyskiem brutto w kwocie co najmniej 6-cyfrowej, - posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 80 000,00zł. f) posiadają siedzibę, oddział lub punkt kasowy w Krupskim Młynie lub po podpisaniu umowy na obsługę bankową Gminy Krupski Młyn uruchomią oddział lub punkt kasowy w miejscowości Krupski Młyn najpóźniej w ciągu jednego miesiąca od daty podpisania umowy. Oferta powinna zawierać dokumenty według zestawienia poniżej. Dokumenty, których żąda zamawiający składane winny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a). formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, zawierający dane wykonawcy i cenę usług, będących przedmiotem zamówienia, b). oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, w tym: - oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i akceptuje je, - oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszej specyfikacji; 3. Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c). sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, a także rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w SIWZ oraz zobowiązanie Wykonawcy do kontynuowania w/w ubezpieczenia do końca obowiązywania umowy, w przypadku gdy posiadane ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krupskimlyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach