Gmina Babiak ogłasza przetarg
- Adres: 62-620 Babiak, Plac Wolności 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2711071, 2711624, 26160457 , fax. 063 2711624
- Data zamieszczenia: 2010-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Babiak
Plac Wolności 5 5
62-620 Babiak, woj. wielkopolskie
tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, fax. 063 2711624
REGON: 00053302190931 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór asystenta ds. merytorycznych przy projekcie Radosny świat przedszkolaka realizowanym w gminie Babiak, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór asystenta ds. merytorycznych przy projekcie Radosny świat przedszkolaka realizowanym w gminie Babiak, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Radosny świat przedszkolaka jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej a) Dane dotyczące projektu: Projekt realizowany jest w Gminie Babiak; Liczba placówek oświatowych objętych projektem - 3 (w Brdowie, w Babiaku, w Bogusławicach), Przewidywana liczba uczniów objętych wsparciem - 139 b) Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wybór asystenta ds. merytorycznych. kod CPV: 79421000-1 - usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych Realizacja zamówienia obejmuje w swym zakresie przedmiotowym świadczenie usługi rozumianej jako wykonywanie czynności wchodzących w skład zadań Asystenta ds. merytorycznych przy Kierowniku Projektu pn. Radosny świat przedszkolaka. W celu zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu, Zamawiający w drodze przetargu nieograniczonego ogłasza przetarg na ww. stanowisko, które wchodzi w skład Zespołu Projektowego, odpowiedzialnego za sprawną oraz zgodną z prawem UE i krajowym (w tym wytycznymi właściwymi dla projektu) realizację usługi zdefiniowanej jako zarządzanie projektem innym niż roboty budowlane. Asystent ds. merytorycznych przy Kierowniku Projektu, obowiązany jest rzetelnie wykonywać powierzone mu zadania, w szczególności dbać o zabezpieczenie prawidłowego toku prac nad sprawnym i efektywnym zarządzaniem projektem (w części zleconej mu przez Kierownika). Do obowiązków Asystenta należą: 1) bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpraca z Kierownikiem Projektu; 2) zarządzanie, w tym planowanie działań właściwych dla spraw związanych ze stanowiskiem Asystenta ds. merytorycznych; 3) wykonywanie czynności zarządczo-administracyjnych związanych z prawidłowym wykonawstwem projektu; 4) prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu; 5) sporządzanie cyklicznych sprawozdań z realizacji poszczególnych etapów projektu przy współudziale Kierownika Projektu; 6) współpraca z Zespołem Projektowym; 7) wspieranie Kierownika Projektu w podejmowanych przez niego działaniach na rzecz sprawnej realizacji założeń projektowych; 8) okresowy audyt dokumentacji projektowej w celu zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu, w tym zgłaszanie Kierownikowi Projektu o stanach faktycznych niezgodnych z prawem, oraz eliminacja możliwości wystąpienia w zagrożeń (także potencjalnych i przyszłych); 9) prowadzenie dokumentacji merytorycznej, w tym kontrola jej stanu archiwizacji; 10) przygotowywanie raportów merytorycznych o stanie prac związanych z projektem na żądanie Kierownika Projektu; 11) przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 12) pomoc przy przeszkalaniu członków Zespołu Projektowego z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn, organizowanego w ramach projektu; 13) każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji (organów) kontrolnych; 14) wykonywanie innych zadań, związanych z realizacją projektu, a zlecanych przez Kierownika Projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babiak.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną