Przetargi.pl
www.zgkboleslaw.com

Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-329 Bolesław, ul. Osadowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 461 148 , fax. 326 461 148
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
    ul. Osadowa 1
    32-329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 326 461 148, fax. 326 461 148
    REGON: 27266164700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    www.zgkboleslaw.com
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie ex 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom ( nienadający się do wykorzystania) w procesie odzysku R 10. Oferowany sposób zagospodarowania powyższego odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.). Szacunkowa ilość odpadu o kodzie ex 19 05 03, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 4 500 Mg jest to ilość szacunkowa, służąca pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym ilości może ulec zmniejszeniu. Rzeczywista ilość i częstotliwość odbioru odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego odbioru odpadu w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości w/w odpadów przekazanej do zagospodarowania w procesie odzysku R10. Odpady o kodzie ex 19 05 03 powstają w wyniku procesu kompostowania pryzmowego odpadów zielonych oraz innych bioodpadów selektywnie zebranych, a następnie są przesiewane na sicie o oczkach 20 mm. Odpady nie posiadają właściwości składników, które mogą powodować, że odpad jest niebezpieczny. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu i ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku. Odbiór odpadów będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 18:00 w ilości określonej w zamówieniu przesłanym emailem do przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania zamówienia. Wykonawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia, ponadto Wykonawca najpóźniej w dzień odbioru odpadów poinformuje Zamawiającego, za pośrednictwem poczty email, o numerze rejestracyjnym pojazdu, którym transportowane będą odbierane odpady oraz wskaże imię i nazwisko kierowcy tego pojazdu. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnej instalacji do przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów w Ujkowie Starym Gmina Bolesław, Powiat Olkuski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego – ładowarka. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów środkiem transportu umożliwiającym załadunek sprzętem Zamawiającego. Ważenie odebranych odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie Zamawiającego i będzie potwierdzone kwitem wagowym. Dokument ten będzie stanowił podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów o kodzie ex 19 05 03 w procesie odzysku R10 na wystawionej przez zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. Podmiot będący ostatecznym odbiorcą, zagospodaruje odebrane odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych odpadów na wystawionych przez Zamawiającego Kartach Przekazania Odpadu. Karty Przekazania Odpadów wystawiane będą w 3 egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Zamawiającego, 2 egzemplarze dla Podmiotu będącego ostatecznym odbiorcą, przekazane za pośrednictwem Wykonawcy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar odpowiedzialności za: a) skuteczne dostarczanie do podmiotu będącego ostatecznym odbiorcą Kart Przekazania Odpadu; b) prawidłowe wypełnianie Kart Przekazania Odpadu przez Podmiot będący ostatecznym odbiorcą; c) prawidłowe dostarczanie do Zamawiającego Kart Przekazania Odpadu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadu za dany miesiąc najpóźniej 21 dni od daty poprawnie wystawionej faktury. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie podpisanych przez Podmiot będący ostatecznym odbiorcą, Kart Przekazania Odpadu i dostarczonych przez Wykonawcę do Zamawiającego, dotyczących rozliczanego miesiąca oraz prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: WADIUM: 7 000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodzie ex 19 05 03, - posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku R10
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli dotyczy – zobowiązanie podmiotu trzeciego. Jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo. Dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach