Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2019-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 17030000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wstawienie okien w fasadzie aluminiowej w budynku A Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wstawienie okien w fasadzie aluminiowej w budynku A Politechniki Koszalińskiej przy ul Śniadeckich 2 w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej - załączniku nr 3 do SIWZ, tj. w przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45421112-2 Instalowanie ram okiennych. 3. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór / projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421112-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiąc pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert wskazanego w rozdziale XIV pkt. 1 SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ 5) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej, jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich i zysku. W kosztorysie należy podać ceny jednostkowe robót. Podatek od towarów i usług należy doliczyć na końcu kosztorysu ofertowego. Nie wykazywać pozycji dotyczących robót towarzyszących i tymczasowych w kosztorysie ofertowym, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku braku w ofercie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej, oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy PZP jako, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną