Przetargi.pl
WSPOMAGANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UŻYTKOWANIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 484 82 94 , fax. 91 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 484 82 94, fax. 91 484 80 55
    REGON: 36300958600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WSPOMAGANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UŻYTKOWANIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wspomaganie Zamawiającego przy użytkowaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego (dalej: ZSI) wspomagającego zarządzanie Zakładem Usług Komunalnych w Szczecinie, autorstwa firmy UNISOFT Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Pułaskiego 8. CPV 72 26 00 00 - 5 Usługi w zakresie oprogramowania 2. Wykonawca musi posiadać zgodę/uprawnienia do wprowadzania wszelkich zmian i modyfikacji w Zintegrowanym Systemie Informatycznym autorstwa firmy UNISOFT Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Pułaskiego 8. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego usterek w działaniu ZSI w terminie określonym w ofercie cenowej przez Wykonawcę (termin nie może przekraczać 24 godzin od momentu ich zgłoszenia przez Zamawiającego i stanowi jedno z kryterium oceny ofert), 2) upgrade ZSI, czyli wymiana ZSI na najnowsze wersje, w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany przepisów prawnych oraz ilości wprowadzonych zmian, a także zgodnie z sugestiami Zamawiającego, 3) wykonywanie prac na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego lub siedzibie Wykonawcy, w tym prace zdalne, w szczególności przy: a) tworzeniu analiz i raportów wynikających z potrzeb Zamawiającego, b) dopasowywaniu wydruków, c) pobieraniu informacji o fakturach z programu Geomar EKG, tworzeniu połączenia i przesyłaniu informacji z bazy, 4) usługę hot-line, w ramach której Wykonawca zobowiązuje się udostępnić numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail pracowników odpowiedzialnych za opiekę nad poszczególnymi modułami w celu krótkich konsultacji informatycznych lub usunięcia bieżących problemów w pracy z systemem informatycznym. 4. Zamawiający przewiduje w miesiącu maksymalnie 15 roboczogodzin prac (w tym wizyty w siedzibie Zamawiającego oraz prace wykonywane na rzecz Zmawiającego w siedzibie Wykonawcy, w tym prace zdalne). Niewykorzystany w danym miesiącu limit godzin nie przepada i może być wykorzystany w następnych miesiącach realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach