Przetargi.pl
Współpraca Stron mająca na celu zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania zintegrowanego systemu 5 sztuk telebimów zakupionych w ramach projektu „TELEBIMY – nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach”, w ramach której Operator odpowiedzialny będzie za zarządzanie techniczne siecią ekranów LED, w tym również za nadzór nad prawidłową emisją wskazanego do publikacji materiału informacyjno – promocyjnego, a Lider Projektu za przekazywanie odpowiednich informacji niezbędnych do przygotowania materiałów i ich emisji

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 746 655 155
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 746 655 155
    REGON: 57959500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Współpraca Stron mająca na celu zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania zintegrowanego systemu 5 sztuk telebimów zakupionych w ramach projektu „TELEBIMY – nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach”, w ramach której Operator odpowiedzialny będzie za zarządzanie techniczne siecią ekranów LED, w tym również za nadzór nad prawidłową emisją wskazanego do publikacji materiału informacyjno – promocyjnego, a Lider Projektu za przekazywanie odpowiednich informacji niezbędnych do przygotowania materiałów i ich emisji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest współpraca Stron mająca na celu zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania zintegrowanego systemu 5 sztuk telebimów zakupionych w ramach projektu „TELEBIMY – nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach”, w ramach której Operator odpowiedzialny będzie za zarządzanie techniczne siecią ekranów LED, w tym również za nadzór nad prawidłową emisją wskazanego do publikacji materiału informacyjno – promocyjnego, a Lider Projektu za przekazywanie odpowiednich informacji niezbędnych do przygotowania materiałów i ich emisji. Zamawiający jest Liderem Projektu „TELEBIMY – nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013, Priorytetu 6, Działania 6.5. Koszt usług Operatora nie stanowi wydatków kwalifikowanych w ramach projektu i będzie finansowany przez Lidera i Partnerów projektu ze środków własnych. Do obowiązków Operatora należy: 1. Zarządzanie systemem ekranów LED przez Operatora obejmuje następujący zakres czynności: 1.1 Emisja na 5 Telebimach spotów informacyjno-promocyjnych przygotowanych przez Lidera Projektu: - 24 spoty o długości 30 sekund – po 2 spoty informacyjno-promocyjne dla każdego partnera projektu, - 1 spot o długości 2 minut prezentujący walory turystyczne i kulturalne 12 partnerów projektu, - 1 spot o długości 10 sekund informujący o przyznaniu dofinansowania ze środków RPO WD, - inne spoty i materiały filmowe opracowane we własnym zakresie przez Lidera lub Partnerów projektu. 1.2 Tworzenie kontentu emisyjnego (nowych spotów informacyjno – promocyjnych) na podstawie materiałów, informacji i wytycznych przekazanych przez Lidera Projektu dla 5 telebimów, uwzględnianie zgłoszonych uwag przez Lidera Projektu, przedstawianie opracowanych materiałów do akceptacji Liderowi Projektu. 1.3 Budowa harmonogramu kampanii i dobór najkorzystniejszych zestawień prezentowanego materiału. 1.4 Wprowadzanie i aktualizacja tzw. playlisty (planu emisyjnego) dla każdego telebimu indywidualnie lub/i dla określonych grup ekranów. 1.5 Grupowanie telebimów w sposób umożliwiający najlepsze wykorzystanie kampanii informacyjno – promocyjnych. 1.6 Raportowanie wyników wyświetlanych kampanii oraz generowanie statystyk okresowych (kwartalnych). 1.7 Analiza wyników kampanii oraz wprowadzanie stosownych zmian do harmonogramu emisji. 1.8 Nadzorowanie i regulacja parametrów pracy ekranów LED (czas pracy, jasność świecenia, korekcja kolorów). 1.9 Przekazywanie informacji o występujących usterkach i awariach do wskazanych podmiotów, w tym do podmiotu odpowiedzialnego za serwis gwarancyjny. 1.10 Nadzór nad terminowością wykonania czynności serwisowych. 2. Dysponowanie przez Operatora sprzętem i oprogramowaniem komputerowym umożliwiającym wykonanie czynności wymienionych w punkcie 1. Do obowiązków Zamawiającego należy: 1. Przekazywanie Operatorowi materiałów, informacji oraz wytycznych, na podstawie których wykonane będą spoty informacyjno – promocyjne. 2. Akceptacja stworzonych materiałów lub przekazanie ewentualnych uwag i sugestii dotyczących przedstawionych do akceptacji przez Operatora spotów w terminie do 10 dni od przekazania materiałów. 3. Przekazywanie wytycznych dotyczących oczekiwanego harmonogramu kampanii informacyjno – promocyjnej zawierających informacje o godzinach codziennej pracy ekranów, zakładanej długości trwania każdej poszczególnej kampanii, minimalnej ilości dziennych wyświetleń oraz ewentualnych priorytetów ważności prowadzonych kampanii. 4. Informowanie Operatora o każdym otrzymanym zgłoszeniu nieprawidłowości funkcjonowania określonego telebimu lub o nieprawidłowości emisji materiału. Minimalne parametry techniczne spotów realizowanych w ramach tworzenia kontentu emisyjnego: Spoty (aplikacje multimedialne) z uwagi na uwarunkowania systemu e-usług muszą zostać zaprojektowane z uwzględnieniem parametrów technicznych ekranów LED i funkcjonalności systemu prezentacji informacji posiadanego przez Zamawiającego. Poniżej znajdują się podstawowe parametry techniczne ekranów LED, na których wyświetlane będą opracowane w ramach niniejszego zamówienia spoty: 1. Format ekranu (format) 16:9 (1.78) 2. Tolerancja formatu [%] (+,-) 1 3. Rozmiar piksela (fizyczny / wirtualny) [mm] 16.00 / - 4. Gęstość pikseli (fizyczna / wirtualna) [mm] 3906 / - 5. Konfiguracja piksela (R, G, B) 1R, 1G, 1B 6. Jasność (wartość skalibrowana) [nit] 8 000 7. Kąt widzenia przy 50% jasności [°] H: 120° (+60°/-60°), V: 60 (+30°/-30°) 8. Regulacja jasności (skala) 1-8 poz. (ręczna), 1-100 (automat.) 9. Skala szarości (na kolor) 8192 10. Ilość kolorów 549 mld. 11. Częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] > 3000. Lokalizacja telebimów i dane techniczne: 1. Ekran LED o powierzchni minimalnej 29,36 m2 - 3 sztuki (wraz z jednostkami sterującymi pracą ekranu (3 szt.), Parametry techniczne: Wielkość ekranu (szer. x wys. x dł.) [mm] 7168 x 4096 x 180 Format ekranu (format) 16:9 (1.78) Tolerancja formatu [%] (+,-) 1 Rozmiar piksela (fizyczny / wirtualny) [mm] 16.00 / - Gęstość pikseli (fizyczna / wirtualna) [mm] 3906 / - Konfiguracja piksela (R, G, B) 1R, 1G, 1B Jasność (wartość skalibrowana) [nit] 8 000 Kąt widzenia przy 50% jasności [°] H: 120° (+60°/-60°), V: 60 (+30°/-30°) Waga panelu (stal / aluminium) [kg/m2] 57 / - Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250 Regulacja jasności (skala) 1-8 poz. (ręczna), 1-100 (automat.) Skala szarości (na kolor) 8192 Ilość kolorów 549 mld. Częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] > 3000 Zasilanie (V, f) 230V, 50Hz Poziom wadliwości sprzętu ≤0,00001 Czas pracy (50% jasności) [godz.] 100 000 Szczelność (przód / tył) IP65 / IP54 Temperatura pracy (min. / maks.) [°C] -20 / +50 Wilgotność pracy (min. - maks.) [% RH] 10 / 90 Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250 Pobór mocy dla ekranu (średni / maks.) [kW] 12,33 / 36,7 Transmisja danych UTP CAT5 (do 100m) Miejsce lokalizacji telebimów: Kobierzyce - Bielany Wrocławskie - ul. Tyniecka/ul Wrocławska, nr działki 99/3 - 2 szt – telebimy ustawione na jednej stopie betonowej Długołęka - ul. Wrocławska, nr działki 120/17 i 120/30 - 1 szt. - telebim ustawiony na stopie betonowej 2. Ekran LED o powierzchni minimalnej 16,51 m2 - 2 szt. (wraz z jednostkami sterującymi pracą ekranu (2 szt.), Parametry techniczne: Wielkość ekranu (szer. x wys. x dł.) [mm] 5376 x 3072 x 180 Format ekranu (format) 16:9 (1.78) Tolerancja formatu [%] (+,-) 1 Rozmiar piksela (fizyczny / wirtualny) [mm] 16.00 / - Gęstość pikseli (fizyczna / wirtualna) [mm] 3906 / - Konfiguracja piksela (R, G, B) 1R, 1G, 1B Jasność (wartość skalibrowana) [nit] 8 000 Kąt widzenia przy 50% jasności [°] H: 120° (+60°/-60°), V: 60 (+30°/-30°) Waga panelu (stal / aluminium) [kg/m2] 57 / - Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250 Regulacja jasności (skala) 1-8 poz. (ręczna), 1-100 (automat.) Skala szarości (na kolor) 8192 Ilość kolorów 549 mld. Częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] > 3000 Zasilanie (V, f) 230V, 50Hz Poziom wadliwości sprzętu ≤0,00001 Czas pracy (50% jasności) [godz.] 100 000 Szczelność (przód / tył) IP65 / IP54 Temperatura pracy (min. / maks.) [°C] -20 / +50 Wilgotność pracy (min. - maks.) [% RH] 10 / 90 Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250 Pobór mocy dla ekranu (średni / maks.) [kW] 6,93/ 20,6 Transmisja danych UTP CAT5 (do 100m) Miejsce lokalizacji telebimów: Wałbrzych - ul. Uczniowska/ul. Wrocławska, nr działki 161/3 i 161/5 - 1 szt. - telebim ustawiony na stopie betonowej Wrocław - budynek przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, nr działki 13 - 1 szt. – montaż konstrukcji mocującej do elewacji budynku. 3. Wymagania w zakresie dysponowania niezbędnym sprzętem IT oraz oprogramowaniem. Opis sprzętu komputerowego i oprogramowania System pracować będzie w architekturze Klient – Serwer i składać się będzie: z ekranów LED wraz z oprogramowaniem zarządzająco-sterującym i kamerami IP (zakupione przez Zamawiającego) serwera - dostęp do serwera zapewnia wyłoniony po zakończeniu realizacji projektu operator, komputera sterującego - dostęp do komputera zapewnia wyłoniony po zakończeniu realizacji projektu operator, oprogramowania pozwalającego na przygotowanie do emisji materiałów graficznych tj. tekstów, animacji, filmów, grafik - dostęp do oprogramowania zapewnia wyłoniony po zakończeniu realizacji projektu operator. Zarządzanie systemem odbywać się będzie na serwerze centralnym, na którym umieszczone będzie oprogramowanie zarządzająco-sterujące umożliwiające dokonywanie konfiguracji i sprawdzania stanu pracy ekranów LED, z poziomu przeglądarki internetowej. Minimalne wymogi systemu (aplikacji) zostały określone poniżej. Architektura systemu - Content i funkcje wyświetlania treści Lp. Funkcjonalność 1 Wyświetlanie contentu (treści) w formie listy dynamicznej. Lista emisyjna jest stale synchronizowana automatycznie dając możliwość programowania przyszłych kampanii w dowolnym okresie czasowym i o dowolnej porze. Lista sama dopasowuje dodany do niej materiał, tak aby zapełniać emisją cały dostępny czas wedle zadanych parametrów. 2 W przypadku przepełnienia czasu emisji możliwość priorytetowania ważności spotów. Automatyczna weryfikacja przepełnienia czasu, alarmowe oznaczenie poziomu wypełnienia czasu. 3 Możliwość podziału contentu na kategorie np.: - komercyjnego: materiały, które mają najwyższy priorytet wyświetlania. - neutralnego: wypełniacz I-go stopnia, ma niższy priorytet wyświetlania niż komercyjny jednak wyższy od domyślnego, np: wizytówka, pogoda, kursy walut, zegarki, informacje i inne elementy zaciekawiające widza. - domyślnego: wypełniacz II stopnia, najniższy priorytet wyświetlania, np. spoty własne, znajomych, akcje charytatywne i inne. 4 Dodatkowy czas stanowiący różnicę między materiałem komercyjnym a neutralnym może być zapełniony przez materiał domyślny. 5 Możliwość grupowania wielu materiałów w jeden obiekt biblioteki - kontener. Każdy kontener po dodaniu do listy dynamicznej daje możliwość decydowania jak mają być wyświetlane zawarte w nim materiały. Dostępne są 3 tryby emisji: - klasyczny – możliwość wyświetlania kolejnych elementów z kontenera, - losowy – możliwość wyświetlania losowych elementów z kontenera, - sekwencyjny – możliwość wyświetlania elementów w kolejności sekwencji. 6 Możliwość prognozowania poprzez podgląd na program emisji wybranego nośnika w wybranym czasie oraz możliwość sprawdzenia zaplanowanej kampanii poprzez symulację z uwzględnieniem innych zaplanowanych wcześniej emisji i wolnego czasu. 7 Możliwość stworzenia kampanii w taki sposób, że po stworzeniu koszyka spotów dołączamy do niego wybrane ekrany LED. System automatycznie dopasuje odpowiednie proporcje spotów do odpowiednich ekranów. 8 Możliwość ustawienia jasności dla poszczególnych kabinetów z osobna. 9 Możliwość wprowadzenia jako jednego obiektu biblioteki kilku spotów w różnych proporcjach. Podczas dodawania do kampanii system sprawdzi czy dla danego nośnika dostępna jest odpowiednia proporcja lub automatycznie dopasuje najbliższą dostępną proporcję. 10 Możliwość ustawienia poziomu dopasowania contenetu do formatu ekranu. 11 Możliwość emisji spotów w mało atrakcyjnym czasie emisji (np. wczesnym rankiem, późnym wieczorem) w taki sposób, że między spotami wyświetlana będzie czarna tafla. Możliwość emisji spotów poza zdefiniowanymi godzinami pracy nośnika. 12 Możliwość definiowania szablonów jasności w ciągu roku z możliwością wyboru konkretnych dni tygodnia. 13 Możliwość płynnej i automatycznej regulacji jasności każdego ekranu między poszczególnymi poziomami wyznaczonej jasności (min. 4 poziomy na dobę). 14 Możliwość rozciągania obrazu w celu dopasowania do nośnika w skali 0 do 50%. 15 Możliwość wyświetlania stron www, rss, - możliwość ustawienia pozycji paska rss, jego wysokości i szerokości, koloru tła pod napisem. 16 Możliwość ustawienia rozdzielczości ekranu. 17 Możliwość zdalnego resetu nośnika. 18 W razie awarii serwera podstawowego system przełącza się na serwer zapasowy. 19 W razie problemu z internetem możliwe jest wgranie materiału i ustawień offline - za pomocą np. pendrive. 20 Funkcja symulacji zajętego czasu ekranu na podstawie wyznaczonego harmonogramu. 21 Ustawienie parametrów korekty wyświetlanego obrazu takich jak: gamma, kontrast, jasność. 22 Definiowanie domyślnego czasu pracy ekranu oraz definiowanie dodatkowych szablonów czasu pracy z możliwością podziału na poszczególne dni tygodnia. 23 Dostęp do panelu zarządzającego chroniony hasłem wraz z możliwością jego zmiany. 24 Separacja spotów poprzez dodanie ich do tej samej grupy - spoty z grupy o tym samym ID nigdy nie będą wyświetlane obok siebie. 25 Automatyczna aktualizacja nośników z możliwością wymuszenia natychmiastowej aktualizacji. 26 Awaryjna aktualizacja nośnika poprzez np. pendrive (w przypadku zaniku dostępu do sieci Internet). 27 Definiowanie zakresu czasu pracy emisji spotu - wybór dni tygodnia oraz godzin w jakich ma odbywać się emisja (możliwość zdefiniowania więcej niż jednego zakresu). Architektura systemu - Monitoring i raporty Lp. Funkcjonalność 1 Monitoring dostępności nośnika sprawdzany na bieżąco poprzez sieć Internetową. W razie dłuższego niezgłaszania się nośnika system wyśle powiadomienie email.  2 Możliwość generowania statystyk w formie raportów pdf - uproszczonych oraz csv - szczegółowych. Architektura systemu - Obsługiwane formaty Lp. Format 1 Możliwość wyświetlania zawartości stron internetowych w czasie rzeczywistym wraz z animacjami FLASH, funkcja pozwala np. na wyświetlanie informacji pobieranych bezpośrednio z baz danych. Notowania giełdowe, wykresy, rankingi. 2 Odtwarzanie pokazu slajdów Microsoft Power Point – przy zainstalowanym programie MS Power Point. 3 MPEG 1/2/4, AVI, WMV, Divx, Xvid, Mov. 4 JPEG, BMP, PNG. 5 Pliki flash SWF. 6 Kanały RSS np. udostępniane w serwisach internetowych. Komunikacja bezpośrednia między jednostką posiadającą dostęp do sieci (operatorem) i ekranem LED odbywać się będzie przy wykorzystaniu oprogramowania, dzięki któremu możliwe będzie zdalne sterowanie z dowolnego miejsca posiadającego dostęp do Internetu. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72315000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach