Przetargi.pl
Współorganizowanie jednodniowego spotkania o charakterze integracyjnym w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. G. Windakiewicza 9/5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 611 97 40 , fax. 14 611 97 40
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. G. Windakiewicza 9/5 9/5
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 611 97 40, fax. 14 611 97 40
    REGON: 85166543300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Współorganizowanie jednodniowego spotkania o charakterze integracyjnym w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest współorganizacja jednodniowego spotkania integracyjnego na świeżym powietrzu dla maksymalnie 250 osób, w tym 3 osoby z kadry PCPR. Wykonawca powinien uwzględnić fakt, że mogą zaistnieć warunki atmosferyczne nie sprzyjające organizacji spotkania integracyjnego na świeżym powietrzu np. ulewny deszcz, porywisty wiatr, chłód itp. Ze względu na te okoliczności Wykonawca powinien zapewnić alternatywne miejsce dla uczestników spotkania, które nie stwarza barier dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Wśród uczestników spotkania integracyjnego będą osoby niepełnosprawne - byli i obecni uczestnicy projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim, inne osoby zagrożone wykluczeniem społecznym a także osoby z ich otoczenia. Zamawiający może zmniejszyć liczbę uczestników spotkania maksymalnie o 70 uczestników najpóźniej na dzień przed organizacją spotkania integracyjnego do godziny 12:00. Po tym terminie Zamawiający ponosi wszystkie koszty zamówienia. Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji spotkania integracyjnego znajdowało się na terenie Powiatu Bocheńskiego. Obiekt, gdzie będzie realizowane zamówienie musi być pozbawiony barier architektonicznych, ponieważ w spotkaniu uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Poruszanie po obiekcie nie powinno stwarzać barier w zakresie poruszania się dla osób zarówno na wózkach inwalidzkich poruszanych za pomocą siły mięśniowej jak i o napędzie elektrycznym, a także dla osób poruszających się przy pomocy balkonika lub kul. Przestrzeń konieczna do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w spotkaniu powinna spełniać normy odpowiadające potrzebom osób niepełnosprawnych, tj. zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. Przestrzeń pomieszczeń powinna zapewnić osobom niepełnosprawnym swobodę poruszania. Współorganizacja spotkania integracyjnego ma obejmować: Usługę gastronomiczną, tj. posiłki powinny być przygotowane i wydane dla maksymalnie 250 osób podczas dwóch przerw na ciepłe posiłki o godzinie 13:00i 16:30 oraz sukcesywny dostęp do poczęstunku, napojów zimnych i ciepłych. Usługa gastronomiczna obejmuje wydanie posiłków i napojów takich jak: Grochówka 200g/os, Kiełbasa grillowa po 2 szt. po około 100 g/os (razem 200g/os), Dodatki do kiełbasy: musztarda i ketchup bez ograniczeń, Sałatka ze świeżych warzyw - 150 g/os, Bułka kajzerka 4 szt/os, Kawa i herbata bez ograniczeń wraz z dodatkami, tj. cukier, cytryna, mleczko, Woda mineralna niegazowana podana w dzbankach 500ml/os, Woda gazowana podana w dzbankach 250 ml/os, Sok wieloowocowe w dzbankach 250 ml/os, Kruche ciastka 150 g/os. Delicje 100 g/os. Paluszki solone 200g/os, Jabłko 1 szt/os. Banan 1 szt/os Dania gorące tj. grochówka, kiełbasa grillowa oraz sałatka ze świeżych warzyw, bułki kajzerki oraz poczęstunek w formie jabłka i banana będzie wydawany uczestnikom przez Wykonawcę na podstawie bloczków wcześniej przygotowanych przez Zamawiającego. Pozostały poczęstunek powinien być wystawiony na stołach sukcesywnie partiami co dwie godziny. Poczęstunek powinien być podany na plastikowych naczyniach, które Wykonawca powinien zapewnić w ilości adekwatnej do ilości osób. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić sztućce, kubki oraz serwetki w ilości adekwatnej do ilości uczestników spotkania. Z zastrzeżeniem, że wyżej wymienione przedmioty nie mogą być używane wielokrotnie przez uczestnika. Za każdym razem, gdy uczestnik zdecyduje się na skorzystanie z posiłku otrzyma nowe naczynie. Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo i infrastrukturę techniczną: Udostępnienie przestrzeni dla 250 osób na świeżym powietrzu na organizację spotkania integracyjnego i w razie niepogody zapewnienie miejsca alternatywnego - chroniącego przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (deszcz, silny wiatr, chłód. Zapewnienie dostępu do toalet na terenie miejsca realizacji spotkania, w tym także toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych,stoły, krzesła - miejsca przygotowane adekwatnie do ilości osób, sprzęt do odtwarzania muzyki, mikrofon i głośniki o mocy obejmującej miejsce spotkania i muzykę do publicznego odtwarzania opłaconą lub zwolnioną z opłat dla ZAiKS, STOART ZPAV czy SAWP itp. oraz osobę obsługującą wymieniony sprzęt. Zleceniobiorca jest zobowiązany oświadczyć, że w każdym przypadku w którym w trakcie lub w związku z wykonywaniem zlecenia będzie korzystał z praw autorskich lub innego rodzaju własności intelektualnej - koszty tego wykorzystania są wliczone w koszty usługi, Obsługa techniczna do grillowania, podawania posiłków oraz uzupełniania poczęstunku na bieżąco. Wykonawca zapewnia obsługę kelnerską adekwatnie do liczby uczestników imprezy. Wykonawca powinien udostępnić przestrzeń, na której odbędzie się spotkanie integracyjne do wyeksponowania materiałów promocyjno-informacyjnych, afiszy A3+ Tu realizowany jest projekt pn. Wzmacnianie integracji w Powiecie Bocheńskim w ilości nie mniej niż 5 szt. Wykonawca winien zorganizować usługę na terenie Powiatu Bocheńskiego w jednym z terminów do wyboru, tj. 30 sierpnia 2014 lub 6 września 2014 r. w godzinach między 11:00 a 19:00. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom jedno pomieszczenie zamykane na klucz spełniające rolę szatni. Umożliwienie Zamawiającemu wykonywania zdjęć podczas udziału uczestników spotkania integracyjnego w poszczególnych punktach programu dla celów dokumentacji Zamawiającego. Umożliwienie wejścia na spotkanie integracyjne osobom, które nie będą mogły przybyć punktualnie. Zabezpieczenie terenu imprezy przed wstępem osób niezaproszonych. Zapewnienie i udostępnienie w razie konieczności apteczki wyposażonej w środki pierwszej pomocy. Podczas spotkania integracyjnego Wykonawca zapewni miejsce przeznaczone na przeprowadzenie środowiskowej pracy socjalnej w formie gier i zabaw integracyjnych. Wykonawca winien ubezpieczyć uczestników spotkania od NNW na kwotę min. 10.000 zł na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu po zakończeniu spotkania. Wykonawca po wykonaniu usługi będzie zobowiązany do przedłożenia wraz z fakturą: Kserokopia ubezpieczenia NNW Informacji o sposobie wykonania zlecenia, a w szczególności o faktycznym miejscu realizacji usługi, o liczbie zaangażowanego personelu do wykonania poszczególnych usług, o ilości i gramaturze wydanych posiłków, o spełnieniu zamówionych warunków w formie odpowiedniej ilości stołów i krzeseł, naczyń i sztućców jednorazowych, o specyfice zabezpieczenia terenu i uczestników imprezy m.in. przed niepożądanymi osobami, o korzystaniu lub niekorzystaniu z apteczki i ewent. udzielaniu pierwszej pomocy przedmedycznej, o zastosowanych prawach do publicznego odtwarzania muzyki itp. - te informacje mogą być zawarte w formie sprawozdania lub w protokole odbioru usługi opracowanym i uzgodnionym z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/pcprwbochni/Article/id,254976.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach