Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2016-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez zmiany mobilności miejskiej w centrum miasta Piły w rejonie Placu Staszica - wykonanie przyłączy energetycznych na ul. 14 Lutego i Pl. Konstytucji 3 Maja dla zasilania imprez masowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez zmiany mobilności miejskiej w centrum miasta Piły w rejonie Placu Staszica - wykonanie przyłączy energetycznych na ul. 14 Lutego i Pl. Konstytucji 3 Maja dla zasilania imprez masowych. Opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie linii kablowej dł. ok. 188 m na ul. 14 Lutego i montaż dwóch szaf rozdzielczych SR1 i SR2 b) na Pl. Konstytucji 3 Maja wykonać Wlz dł. ok 6 m wraz z montażem szafy rozdzielczej c) dostarczenie najazdów kablowych mini (Hall) w ilości - 54 m c) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych d) roboty ziemne e) roboty wykończeniowe f) pełną obsługę geodezyjną i geotechniczną g) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy , jego realizację, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych h) wykonanie dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (6szt), inwentaryzacja ma być również opracowana cyfrowo, na współrzędnych x, y. 2.Zapewnienie: a) pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej b) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z opinii, uzgodnień i zezwoleń c) dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym. Dokumentowanie postępu prac na budowie, prac podlegających zakryciu i robót zanikających. Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Uwaga: Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie ( atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno- ruchową. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych i przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do zastosowania). Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, który winien do oferty dołączyć stosowne dowody potwierdzające, że zaproponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną