Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8511612 , fax. 22 6656044
- Data zamieszczenia: 2019-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
ul. Młynarska 43/45
01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8511612, fax. 22 6656044
REGON: 15271428000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie techniczne wraz z przedłużeniem ważności licencji dla urządzeń firmy Fortinet - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie techniczne wraz z przedłużeniem ważności licencji dla następujących urządzeń Fortinet: a) 2 x FORTINET FortiGate 310B o numerach seryjnych: FG300B3908601841, FG300B3912601246, b) 1 x FORTINET FortiMail 200D o numerze seryjnym: FE200D3A12000206, c) 2 x FORTINET FortiGate 800C o numerach seryjnych: FG800C3913800212, FG800C3913800275, d) 5 x FORTINET FortiApp FAP223B o numerach seryjnych: FP223B3X15000690, FP223B3X15000886, FP223B3X15000839, FP223B3X15000756, FP223B3X15000794 e) 5 x FORTINET FortiAP 221C o nunerach seryjnych: FP221C3X16035504, FP221C3X16035511, FP221C3X16035529, FP221C3X16036117, FP221C3X16036189 f) 5 x FORTINET FortiWiFi 60E o numerach seryjnych: FWF60E4Q16002902, FWF60ETK18004069, FWF60E4Q16003805, FWF60E4Q16003867, FWF60E4Q16004438 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (Platformie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazania Zamawiającemu, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 1 – 3 oraz 5 Rozdział VIII SIWZ. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wszystkie oświadczenia i dokumenty w przedmiotowym postępowaniu sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wraz z ofertą (o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII, należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 3. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt 5 SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w sytuacji określonej w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zawarcie rocznej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Kadrowo-Płacowego, eDeklaracji oraz PPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji nowych wersji (...)
Dodano: 2024-02-20 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2024-01-18 - Zakup usługi wsparcia producenta dla oprogramowania ArcGIS”, sprawa nr 243/BŁiI/23/DG
Dodano: 2023-12-27 - „Usługi wsparcia technicznego oraz utrzymania systemu ABEL.”
Dodano: 2023-12-22 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług serwisowych, obejmujących opiekę techniczną oraz nadzór autorski, dla systemu eDIOM użytkowanego w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy
Dodano: 2023-10-13 - Zakup usług serwisu produktów SAS posiadanych w Centrali NFZ
Dodano: 2023-07-17 - Zawarcie rocznej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Finansowo Księgowego, Środków Trwałych oraz JPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji (...).
Dodano: 2023-05-25 - Obsługa serwisowa wdrożonego w sądach apelacji warszawskiej oprogramowania Należności Sądowe OrCom.web
Dodano: 2023-04-18 - Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
Dodano: 2023-04-11