Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 00-349 Warszawa, ul.Tamka 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
- Data zamieszczenia: 2015-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
ul.Tamka 1 1
00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
REGON: 00700128000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie techniczne na rok 2016 aplikacji Delfin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wsparcie techniczne będzie polegało na: -konsultowaniu konfiguracji oprogramowania i sprzętu, na których jest uruchomiona aplikacja Delfin (Apacze http Server, Apacze Tomcat, MS SQL Server) -reagowaniu na problemy wynikające z bieżącej pracy z aplikacją -opracowywaniu, testowaniu i wprowadzaniu zmian w aplikacji w przypadku nowych uregulowań prawnych (w tym przypadku będzie obowiązywał odrębny harmonogram godzinowy w zależności od wielkości i złożoności zmian) -przygotowywaniu zestawień i raportów, analizowaniu danych i przedstawianiu ich na życzenie zamawiającego; analizie będą podlegały tylko dane zbierane przez aplikację Delfin i zlokalizowane w jej bazie danych (MS SQL Server), a raporty będą udostępniane w postaci plików PDF i MS Excel. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usuwania błędów i problemów
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ohp.pl/ohp/zamowienia-publiczne/zamowienia-wszczete
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne i modyfikacja systemu komputerowego Młodzieżowe Pośrednictwo Pracy na rok 2016
Dodano: 2015-12-15 - Usługa zaprojektowania, budowy, szkolenia oraz wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego systemu informatycznego NKL online
Dodano: 2015-08-18 - Opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Ciągłością Działania Platformy METEO-RISK
Dodano: 2015-04-28 - Usługi wsparcia oraz rozwój aplikacji wspierających działalność GITD
Dodano: 2014-09-17 - Usługa zaprojektowania, budowy, szkolenia oraz wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego systemu informatycznego RUR1.0.
Dodano: 2014-07-07 - Audyt systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w systemie ePUAP
Dodano: 2011-06-21 - Zakup i wdrożenie Portalu Informacyjnego dla Pacjentów i Pracowników wraz z platformą e-ZLO - zarządzania e-informacją oraz niezbędnej infrastruktury sprzętowej i teleinformatycznej dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wesoła
Dodano: 2011-06-07 - Przygotowanie i przeprowadzenie analizy systemów finansowo-księgowych (FK), z których korzystają wszyscy dysponenci części budżetowych (I, II, III stopnia), agencje wykonawcze, państwowe fundusze celowe, państwowe osoby prawne
Dodano: 2010-03-31 - Rozbudowa LSI (Lokalnego Systemu Informatycznego) oraz utworzenie Ekstranetu wraz z ich wdrożeniem
Dodano: 2010-03-04 - Rozbudowa LSI (Lokalnego Systemu Informatycznego) oraz utworzenie Ekstranetu wraz z ich wdrożeniem
Dodano: 2010-02-11