Przetargi.pl
"Wsparcie oddziałów GPSK UM w zakresie wymiany sprzętu i wyposażenia niezbędnego do diagnostyki i leczenia chirurgicznego nowotworów narządów rodnych kobiety" na dostawę sprzętu w celu doposażenia bloku operacyjnego, pracowni patomorfologii, diagnostyki narządów rodnych

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, Polna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    Polna 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 419 294, fax. 618 419 620
    REGON: 28884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.http://dzp.gpsk.ump.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wsparcie oddziałów GPSK UM w zakresie wymiany sprzętu i wyposażenia niezbędnego do diagnostyki i leczenia chirurgicznego nowotworów narządów rodnych kobiety" na dostawę sprzętu w celu doposażenia bloku operacyjnego, pracowni patomorfologii, diagnostyki narządów rodnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w celu doposażenia bloku operacyjnego, pracowni patomorfologii, diagnostyki narządów rodnych kobiety, Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Wykonawca może składać ofertę do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia: Część nr 1 - obejmuje dostawę: stół operacyjny - 2 szt. Część nr 2 - obejmuje dostawę: cieplarka do płynów infuzyjnych - 2 szt. Część nr 3 - obejmuje dostawę: kolposkop - 1 szt. Część nr 4 - obejmuje dostawę urządzeń dla pracowni patomorfologii: - Inkubator laboratoryjny z płaszczem wodnym - 1 szt. - Suszarka laboratoryjna - 1 szt. - waga analityczna - 1 szt. - wentylowana szafa na odczynniki chemiczne - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ 1.1FORMULARZ OFERTY wypełniony i sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 odpowiednio dla danej części zamówienia zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, który winien być złożony pisemnie w formie oryginału. 1.1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 1.2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: odpowiednio dla danej części zamówienia Załącznik nr 1 do SIWZ, który winien być złożony pisemnie w formie oryginału. Ww. załączniki nie podlegają procedurze uzupełnienia i z tego względu niezłożenie opisu oferowanego przedmiotu spowoduje odrzucenie oferty. Nadto, wszystkie pozycje opisu muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty. Opis winien zawierać istotne elementy będące przedmiotem przyszłej umowy tj. nazwy bądź inne wyczerpujące dane techniczne wymagane i wskazane przez Zamawiającego w odpowiednich miejscach opisu oferowanego sprzętu, umożliwiające Zamawiającemu identyfikację konkretnego oferowanego przedmiotu, w celu weryfikacji ich zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. 1.3. PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1.3.1. ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 1.3.2. ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 1.3.3. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach