Przetargi.pl
„Wsparcie kapitału przyrodniczego poprzez utworzenie ścieżki dydaktycznej wraz z tworzeniem centrum ochrony różnorodności biologicznej na terenie gminy Przytoczna”

Gmina Przytoczna ogłasza przetarg

  • Adres: 66340 Przytoczna, ul. Rokitniańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7494310 , fax. 095 748 91 13
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytoczna
    ul. Rokitniańska 4
    66340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7494310, fax. 095 748 91 13
    REGON: 21096682300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wsparcie kapitału przyrodniczego poprzez utworzenie ścieżki dydaktycznej wraz z tworzeniem centrum ochrony różnorodności biologicznej na terenie gminy Przytoczna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, pn.: „Wsparcie kapitału przyrodniczego poprzez utworzenie ścieżki dydaktycznej wraz z tworzeniem centrum ochrony różnorodności biologicznej na terenie gminy Przytoczna”, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, zgodnie z: - Programem funkcjonalno – użytkowym dla inwestycji pod nazwą „Wsparcie kapitału przyrodniczego poprzez utworzenie ścieżki dydaktycznej wraz z tworzeniem centrum ochrony różnorodności biologicznej na terenie gminy Przytoczna”, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, - Decyzją nr 12/2017 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego z dnia 04 lipca 2017 r. ustalającą warunki lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie: przebudowy ścieżki dydaktycznej wraz z utworzeniem Centrum Ochrony Różnorodności Biologicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 260 położonej w obrębie geodezyjnym Przytoczna, gmina Przytoczna, stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ, - Opracowaniem po nazwą: Inwentaryzacja przyrodnicza oraz zalecenia dla realizacji projektu pn: „Wsparcie kapitału przyrodniczego poprzez utworzenie ścieżki dydaktycznej wraz z tworzeniem centrum ochrony różnorodności biologicznej na terenie gminy Przytoczna, stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. - Specyfikacją Techniczną Elementów Infrastruktury Edukacyjnej w ramach zadania pn.: „Wsparcie kapitału przyrodniczego poprzez utworzenie ścieżki dydaktycznej wraz z tworzeniem centrum ochrony różnorodności biologicznej na terenie gminy Przytoczna”, stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej polegające na wykonywaniu następujących prac: a) pozyskanie niezbędnych materiałów wyjściowych do projektowania w tym m.i.: warunków technicznych, mapy do celów projektowych; b) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (Zamawiający dla niniejszej inwestycji uzyskał decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego (Załącznik nr 10), jednakże Wykonawca zweryfikuje możliwość jej wykorzystania, a w przypadku rozbieżności wystąpi o jej zmianę bądź też o nową decyzję); c) opracowanie projektów budowlanych wielobranżowych (w 5 egz.); d) opracowanie projektów wykonawczych wielobranżowych (w 5 egz.); e) opracowanie projektu zagospodarowania terenu i kompleksowy projekt zieleni (5 egz.), wraz z uzyskaniem w razie konieczności, w imieniu Zamawiającego, zgody na wycinkę drzew i krzewów niezbędnych do realizacji inwestycji; f) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż (3 egz.); g) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów dla wszystkich branż (w 3 egz.); h) opracowanie wersji elektronicznej w/w opracowań na płycie CD– 2 egz.; i) sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów wszystkich branż przez okres realizacji zadania., j) uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub w przypadku konieczności pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego oraz pobranie w imieniu Zamawiającego dziennika budowy, Uwaga! Na każdym etapie prac projektowych, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu wstępnego celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego co do przyjętych rozwiązań. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem Inspektora nadzoru i Zamawiającego nie rzadziej niż co dwa tygodnie. Dokumentacja projektowa winna obejmować komplet uzgodnień branżowych, opinii wymaganych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w tym również uzgodnienie z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Zielonej Górze, Delegatura w Gorzowie Wlkp. 1.2. Wykonanie robót budowlanych i prac na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR, Szczegółowy zakres prac i robót budowlanych obejmuje: 1) wykonanie nowych nasadzeń obejmujące m.i. przygotowanie terenu, sadzenie drzew i krzewów, palikowanie drzew, ściółkowanie korą, pielęgnację i nawożenie w okresie gwarancji; 2) wykonanie infrastruktury edukacyjnej w tym: zakup i montaż interaktywnej tablicy edukacyjnej, wykonanie pokazowego stanowiska gniazdowego murarki ogrodowej, poideł dla ptaków, ula z gniazdami pszczół dziko żyjących, karmników dla ptaków, budek lęgowych oraz tabliczek edukacyjnych, 3) wykonanie ścieżek parkowych bitumicznych na śladzie ścieżek istniejących; 4) naprawa ogrodzenia parku obejmująca m.i. remont cokołów ogrodzeniowych wraz z wymianą i odnowieniem słupków oraz przęseł ogrodzeniowych w tym również odtworzenie brakujących fragmentów ogrodzenia; 5) wykonanie ogrodzenia istniejącego placu zabaw wraz z furtkami; 6) wykonanie nawierzchni bezpiecznej istniejącego placu zabaw, zabezpieczenie stref upadku urządzeń istniejących; 7) wykonanie elementów małej infrastruktury w tym: ławek i koszy na śmieci; 8) wymiana istniejących opraw oświetleniowych zewnętrznych na oprawy LED; Uwaga! Dla wykonywanych robót budowlanych Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem, zapewni prowadzenie badań archeologicznych, w zakresie zgodnym z uzgodnieniem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze, Delegatura w Gorzowie Wlkp. 1.3. Uzyskanie pozwolenia na użytkowania (jeśli będzie wymagane), odbiór robót. Etap obejmuje: - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym również dokumentacji geodezyjnej; - przeprowadzenie niezbędnych badań i prób wykonywanych robót, w tym również robót zanikowych; - uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w przypadku konieczności). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w następujących dokumentach: - Programie Funkcjonalno-Użytkowym inwestycji: „Wsparcie kapitału przyrodniczego poprzez utworzenie ścieżki dydaktycznej wraz z tworzeniem centrum ochrony różnorodności biologicznej na terenie gminy Przytoczna”, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, - Opracowanie, pn.: Inwentaryzacji przyrodniczej oraz zaleceniach dla realizacji projektu pn: „Wsparcie kapitału przyrodniczego poprzez utworzenie ścieżki dydaktycznej wraz z tworzeniem centrum ochrony różnorodności biologicznej na terenie gminy Przytoczna”, stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Elementów Infrastruktury Edukacyjnej w ramach zadania pn.: „Wsparcie kapitału przyrodniczego poprzez utworzenie ścieżki dydaktycznej wraz z tworzeniem centrum ochrony różnorodności biologicznej na terenie gminy Przytoczna”, stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. UWAGA! Zamawiający informuje, że w obszarze przedmiotowej inwestycji prowadzone są prace budowlane dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna przy ul. Parkowej 7, gmina Przytoczna”. Powyższe prace obejmują m.i. wykonanie nowego ogrodzenia przedszkola zlokalizowanego częściowo w działce 260 obr. Przytoczna. Wykonawca podczas realizacji zadania uzgodni z Zamawiającym i Wykonawcą robót tj. firmą INSTALKO Paweł Strzelczyk, ul. Rolna 24a, 66-300 Międzyrzecz, harmonogram prac umożliwiający równoległe wykonywanie obydwu inwestycji. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót do stanu pierwotnego. 2) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej w przedmiarach oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawiają się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów (materiałów i technologii wykonania) wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały – rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 3) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ), w tym prace fizyczne, operatorów sprzętu oraz prace związane z nasadzaniem zieleni, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zmianami). 4) Obowiązek określony w pkt. 3) powyżej dotyczy również Podwykonawców. 5) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty do złożenia wraz z ofertą. 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 2) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, zgodnie z pkt.4, ppkt. 1) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt. 4, ppkt. 2) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia- podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg załącznika nr 7 do SIWZ (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów), Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 2. Dodatkowe dokumenty: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,– wg załącznika nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1,pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach