Przetargi.pl
„Wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz poprzez stworzenie systemu monitorowania i ostrzegania przed klęskami żywiołowymi oraz zakup sprzętu i urządzeń”.

Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
    ul. Rynek 38
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
    REGON: 54887300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz poprzez stworzenie systemu monitorowania i ostrzegania przed klęskami żywiołowymi oraz zakup sprzętu i urządzeń”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz poprzez stworzenie systemu monitorowania i ostrzegania przed klęskami żywiołowymi oraz zakup sprzętu i urządzeń. 2. Zamówienie zostało podzielone na IV części / zadania: Część I. System monitorowania i ostrzegania przed klęskami żywiołowymi. Część II. Odzież specjalna. Część III. Środki ochrony osobistej strażaka. Część IV. Wyposażenie techniczne i sprzęt ratowniczy. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla: Część I. System monitorowania i ostrzegania przed klęskami żywiołowymi. - Zintegrowany system alarmowania i ochrony ludności - Radiotelefon nasobny cyfrowo-analogowy DMR Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 8 do SIWZ. Część II. Odzież specjalna. - Komplet ubrania specjalnego dla strażaka w tym: ubranie specjalne, buty bojowe, hełm, kominiarka, rękawice; - Kamizelka ratunkowa. Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 8 do SIWZ. Część III. Środki ochrony osobistej strażaka. - Aparat powietrzny MSA AUER - Latarka - Szelki bezpieczeństwa /uprząż asekuracyjna - Sygnalizator bezruchu - Miernik wielogazowy Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 8 do SIWZ. Część IV. Wyposażenie techniczne i sprzęt ratowniczy. Wspólny Słownik – kod CPV: - Wentylator oddymiający - Deska ortopedyczna ze stabilizacją i pasami - Agregat prądotwórczy - Maszt oświetleniowy z pompą ręczną - Rozdzielacz kulowy - Motopompa szlamowa spalinowa - Pilarka teleskopowa - Zapora przeciwpowodziowa PCV napełniana wodą o przekroju okrągłym - Piła łańcuchowa - Hydronetka Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy wraz z zestawieniem cenowym oraz niżej wymienionymi dokumentami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach