Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-381 Katowice, ul. Józefy Kantorówny
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 256 99 01 , fax. (032) 256 98 47
- Data zamieszczenia: 0000-00-00
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
ul. Józefy Kantorówny
40-381 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 256 99 01, fax. (032) 256 98 47
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wprowadzenie Systemu Poboru Opłat wraz z systemem zarządzającym i infrastrukturą drogową dla parkingów zlokalizowanych w Strefie Kultury w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wprowadzenie Systemu Poboru Opłat wraz z systemem zarządzającym i infrastrukturą drogową dla parkingów zlokalizowanych w Strefie Kultury w Katowicach. Zamówienie obejmuje: • dostawę 9 sztuk fabrycznie nowych parkomatów, • trwały montaż parkomatów do podłoża w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (Rys nr 1), • dostawa 9 sztuk dodatkowych wymiennych kaset na monety (skarbców), • dostawa dodatkowych 100 rolek papieru o długości minimum 450mb, • dostawę 2 terminalów kontrolskich z drukarkami, • dostawę 1szt kasy fiskalnej, • zapewnienie kart SIM dla parkomatów i terminali kontrolerskich • dostawę i wdrożenie oprogramowania do prowadzenia bazy danych i zarządzania parkomatami, • uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urządzeń i oprogramowania w czasie nie krótszym niż 7 dni przed przewidzianym terminem przekazania urządzeń, • przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu i urządzeń, w trakcie trwania prób eksploatacyjnych. • przekazanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do tej dokumentacji lub udzielenie licencji na korzystanie z tych praw, • udzielenie licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do oprogramowania komputerowego • udzielenie gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie systemu nadzorowania SPP • zapewnienie w okresie 12 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiout umowy usług serwisowych i gwarancyjncyh polegających na wsparciu technicznym i eksploatacyjnym dostarczonego systemu nadzorowania SPP w systemie 24-godzinnym. • bezpłatną obsługę systemu na serwerach zamawiającego od dnia odbioru końcowego do końca bieżącego roku kalendarzowego, • zapewnienie w trakcie trwania okresu gwarancyjnego możliwości bezpłatnej relokacji urządzeń max do 2 szt. • zabudowanie infrastruktury drogowej w postaci elementów BRD oraz oznakowania pionowego zgodnie z projektem organizacji ruchu drogowego (bez oznakowania poziomego stanowisk dla osób niepełnosprawnych ilość barier wygrodzeniowych podanych w wyliczeniach może ulec zmniejszeniu w czasie realizacji) • dostawę elementów infrastruktury teletechnicznej i informatycznej pozwolącej na podłączenie i obsługę nowego systemu zarządzającego w siedzibie Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51521400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 26.07.2019 r. do godz. 09:55
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, potwierdzenie wniesienia wadium. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 9 wzór w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną