Przetargi.pl
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami na drogach, których zarządcą jest Wójt Gminy Jaktorów.

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33
    96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami na drogach, których zarządcą jest Wójt Gminy Jaktorów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 7 zadań tj.: 1) Wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu dla zadania nr 1 w drogach wewnętrznych we wsi Chylice, Chylice – Kolonia, Jaktorów znajdujących się w obszarze pomiędzy: ul. Ogrodową (droga lokalna), ul.Chełmońskiego (droga powiatowa nr 1515W) i ul. Warszawska ( droga wojewódzka nr 719), 2) Wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu dla zadania nr 2 w drogach gminnych nr 150311W (ul.Parkowa), nr 150308W (ul. W. Jagiełły) we wsi Chylice, Chylice – Kolonia, Jaktorów oraz drogach wewnętrznych ul. W. Jagiełły ( droga gminna),ul. Parkowa ( droga gminna nr 150311W), ul. Pomorska (droga powiatowa nr 1515W) oraz torami PKP we wsi Chylice, Chylice – Kolonia, Jaktorów, 3) Wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu dla zadania nr 3 w drogach gminnych nr 150304W (ul.Księdza Baranowskiego), nr 150306W( ul. Powstańców) oraz nr 150317W (ul. Stryjeńskiej) we wsi Jaktorów, Jaktorów-Kolonia, Budy-Grzybek, Stare Budy oraz drogach wewnętrznych ul. Powstańców (droga lokalna), ul. Warszawska (droga wojewódzka nr 719), ul. Potockiego ( droga gminna 150306W),ul.Księdza Baranowskiego (droga gminna nr 150304W) oraz ul. Stryjeńskiej ( droga gminna nr 150317W) we wsi Jaktorów, Jaktorów-Kolonia, Budy-Grzybek, Stare Budy. 4) Wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu dla zadania nr 4 w drogach wewnętrznych we wsi Jaktorów – Kolonia znajdujących się w obszarze pomiędzy ul. Generała Skokowskiego ( droga powiatowa nr 3832W), ul. Armii Krajowej ( droga powiatowa nr 1514W), ul. Generała Kleeberga ( droga lokalna) oraz torami PKP, 5) Wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu dla zadania nr 5 w drogach wewnętrznych we wsi Sade Budy znajdujących się w obszarze pomiędzy ul. Długą ( droga lokalna), torami PKP, ul. Chełmońskiego ( droga lokalna), ul. Kościuszki ( droga wojewódzka nr 719), 6) Wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu dla zadania nr 6 w drogach wewnętrznych we wsi Międzyborów znajdujących się w obszarze pomiędzy: ul. Partyzantów ( droga gminna nr 150310), torami PKP, ul. Maklakiewicza ( droga lokalna), ul. Kościuszki ( droga wojewódzka nr 719), 7) Wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu dla zadania nr 7 w drogach wewnętrznych we wsi Międzyborów znajdujących się na w obszarze pomiędzy: ul. Wojska Polskiego (droga gminna nr 150310), ul. Prymasa Kardynała Wyszyńskiego ( droga gminna nr 150301W), ul. 11 Listopada (droga lokalna), ul.Topolowa i Okrężna (droga powiatowa nr 4701W), ul. Poniatowskiego ( droga lokalna). Wymienione drogi znajdują się na terenie Gminy Jaktorów. Na planach sytuacyjnych w skali 1:500 stałej organizacji ruchu, naniesiono projektowane zmiany w oznakowaniu w drogach gminnych/ wewnętrznych zgodnie z ustaleniami odnośnie zakresu opracowania z Zamawiającym. Naniesiona stała organizacja ruchu ze zmianami w oznakowaniu pionowym oznaczona kolorem niebieskim wg. wyznaczonego zakresu zmian projektowych na planie sytuacyjnym w skali 1:500. Powyższe założenia pozwoliły na zaprojektowanie stałej organizacji w nawiązaniu do istniejącej inżynierii ruchu, co wpłynie na komfortowe i bezpieczne rozwiązania poruszania pojazdów i pieszych w drogach zarządzanych przez gminę: 1) Wprowadzenie strefy ruchu na drogach wewnętrznych/ gminnych, 2) Wprowadzenie ograniczenia prędkości na odcinkach niebezpiecznych ( wzmożony ruch pieszy, łuki poziome, mała widoczność itp.) - w wybranych zadaniach , 3) Wyznaczenie obszaru zabudowanego i oznaczenie miejscowości, dodatkowo wyznaczenie granicy gmin - w wybranych zadaniach , 4) Poprawa oznakowania skrzyżowań oraz oznakowania przecinania się kierunków ruchu z drogami wewnętrznymi ( m.in. przez wyznaczenie na drogach wewnętrznych strefy ruchu) - w wybranych zadaniach , 5) Oznakowanie skrzyżowań i poprawa istniejącego oznakowania - w wybranych zadaniach, 6) Oznakowanie łuków poziomych ( szczególnie tych niebezpiecznych z małą widocznością) - w wybranych zadaniach, 7) Wyznaczenie ograniczenia tonażowego tam gdzie zostało to wskazane, a także uzupełnienie oznakowania w tym zakresie – w wybranych zadaniach, 8) Oznakowanie wyniesionego skrzyżowania, z jednoczesnym umieszczeniem w odległości 1,00 m przed każdym z wlotów punktowych elementów odblaskowych na każdy z wlotów – w wybranych zadaniach, 9) Celem uspokojenia ruchu w miejscach wskazanych przez Zarządcę Drogi wyznaczenie progów zwalniających listwowych U-16d z odpowiednim oznakowaniem - w wybranych zadaniach, 10) Z uwagi na obszar z ograniczeniem tonażowym dmc 10t usunięcie oznakowania B-18 z tabliczkami „ Nie dotyczy ruchu lokalnego.” - w wybranych zadaniach, 11) W miejscach o niedostatecznej widoczności ustawienie luster drogowych prostokątnych U-18b - w wybranych zadaniach, 12) Wprowadzenie na osiedlu strefy „Tempo” 30km/h z informacją, że wjeżdżamy w strefę, gdzie skrzyżowania są równorzędne - w wybranych zadaniach, 13) Ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - w wybranych zadaniach, 14) Z uwagi na szerokość na obiekcie mostowym wprowadzenie pierwszeństwa dla pojazdów nadjeżdżających z przeciwka - w wybranych zadaniach, UWAGA!!!! Znaki i słupki (konstrukcje wsporcze dla znaków drogowych) wskazane w projekcie do demontażu/ przeniesienia tylko po spełnieniu wymagań technicznych i estetycznych mogą być wykorzystane ponownie w innej lokalizacji. 1 W związku z powyższym zaleca się Wykonawcy przed dokonaniem zakupów nowego oznakowania sprawdzić stan istniejącego oznakowania (znaki i słupki) przeznaczonego do demontażu/ przeniesienia. Zabieg ten pozwoli ustalić czy znaki (słupki) przeznaczone do przeniesienia, mogą być nadal używane czy należy je wymienić na nowe. Ponadto zabieg ten pozwoli zmniejszyć zakup nowego oznakowania poprzez wykorzystanie istniejącego ( przeznaczonego do demontażu/ przeniesienia) w innej lokalizacji. 1,2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Projekty zmian w stałej organizacji ruchu 2) Przedmiary robót 3) Szczegółowa specyfikacja techniczna Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się ww. Dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. Zamawiający potwierdza, że załączył całą dokumentację projektową i techniczną oraz wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące poniżej wymienione czynności były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 459) tj. monterzy znaków drogowych. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera zapis w Projekcie umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na który składają się: Projekty zmian w stałej organizacji ruchu, Przedmiary robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne, stanowiące załączniki do SIWZ . 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących Opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację wg wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. 8. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 9. W przypadku wystąpienia nieujawnionych różnic w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy Projektem zmian w stałej organizacji ruchu, a przedmiarem robót przyjmuje się, że opis zamówienia zawarty jest w Projekcie zmian w stałej organizacji ruchu. Przedmiar robót udostępnia się jako dokument pomocniczy w celu ułatwienia określenia ceny oferty. 10. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentami mają pierwszeństwo Projekty zmian w stałej organizacji ruchu. Tabela formularza cenowego i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy, a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie Dokumentacji projektowej, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, wizji lokalnej terenu oraz sprawdzeń dokonanych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument składany wraz z ofertą). 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.1. i ust. 2 pkt. 2.1. SIWZ. 6. Jednocześnie, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 2.2. – 2.4. SIWZ, na zasadach określonych w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach