Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
- Data zamieszczenia: 2020-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na potrzeby strefy płatnego parkowania w Bolesławcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie stałej organizacji ruchu na potrzeby strefy płatnego parkowania w Bolesławcu w obszarze planowanej strefy płatnego parkowania w Bolesławcu polegająca na uzupełnieniu istniejącego oznakowania pionowego i poziomego. Przedmiot zamówienia dotyczy uzupełnienia znaków wyznaczających miejsce i rodzaj parkowania, w taki sposób, aby na każdej ulicy w strefie została sprecyzowana możliwość parkowania. Dodatkowo na ulicach jednokierunkowych przewidziano możliwość poruszania się rowerzystów w obu kierunkach. Oznakowanie pionowe i poziome powinno spełniać warunki techniczne zawarte w załączniku nr 1 i 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (wraz z późn. zmianami). Oznakowanie poziome powinno spełniać wymagania techniczne określone w p. 1.3 załącznika nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r.). Szczegóły określone w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (art. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument (art. zobowiązanie) winien być złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie pomieszczeń wraz z instalacją zewnętrznego zbiornika na ciekły azot dla potrzeb Banku Komórek Krwiotwórczych oraz utworzenie Zakładu Inżynierii Genetycznej Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“
Dodano: 2021-03-09 - Dostosowanie pomieszczeń – Klinika Kardiologii i Klinika Chirurgii Serca
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie budynków Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego – COVID
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń w ramach alokacji klinik w budynku K wraz z wyposażeniem meblowym
Dodano: 2021-02-18 - Kompleksowe dostosowanie pomieszczeń na odpady medyczne w USK do wymogów aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975)wg Pakietów 1 i 2
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku L, FB, FA, H, K dla potrzeb gabinetów konsultacyjnych i pomieszczeń administracyjnych
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń wraz z instalacją zewnętrznego zbiornika na ciekły azot dla potrzeb Banku Komórek Krwiotwórczych oraz utworzenie Zakładu Inżynierii Genetycznej Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“
Dodano: 2020-12-18 - Remont i dostosowanie pomieszczeń dla Oddziału Ortopedii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w budynku FB IV piętro, ul. Borowska 213 w trybie „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“ – ponowienie postępowania DZP.242.325.2020
Dodano: 2020-11-19 - Dostosowanie pomieszczeń – Klinika Kardiologii i Klinika Chirurgii Serca
Dodano: 2020-11-12 - Kompleksowe dostosowanie pomieszczeń na odpady medyczne w USK do wymogów aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975) wg Pakietów 1 i 2
Dodano: 2020-11-02