Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2019-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
REGON: 54933500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wprowadzenie projektu stałej organizacji na os. Suchy Las Wschód - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie projektu stałej organizacji na os. Suchy Las Wschód, zgodnie z dokumentacją przetargową (zbiorczo: załącznik nr 1 do SIWZ: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 2. W części robót budowlano-montażowych zakres zamówienia obejmuje wszelkie prace niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności: - montaż oznakowania pionowego i wykonanie oznakowania poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - roboty budowlane związane z demontażem nawierzchni bitumicznej i z kostki betonowej, oraz budową progów zwalniających z kostki betonowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
Dodano: 2024-04-03 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły
Dodano: 2021-02-19 - Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa oraz wymiana oznakowania pionowego ulic i dróg gminnych w 2021 roku
Dodano: 2021-01-26 - Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na wybranych obszarach dzielnic Łazarz i Wilda w Poznaniu
Dodano: 2021-01-25 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły
Dodano: 2020-12-10 - Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa oraz wymiana oznakowania pionowego ulic i dróg gminnych w 2021 roku
Dodano: 2020-12-09 - Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na wybranych obszarach dzielnic Łazarz i Wilda w Poznaniu
Dodano: 2020-11-27 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Naramowickiej i Dzięgielowej w Poznaniu
Dodano: 2020-01-24 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły
Dodano: 2019-12-17 - Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa oraz wymiana oznakowania pionowego ulic i dróg gminnych w 2020 roku
Dodano: 2019-11-29