Przetargi.pl
Wprowadzenie elektronicznych usług publicznych w gminie Żarnowiec - kontrakt 2

Urząd Gminy w Żarnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-439 Żarnowiec, ul. Krakowska 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6449288 , fax. 032 6449320
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żarnowcu
    ul. Krakowska 34 34
    42-439 Żarnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 6449288, fax. 032 6449320
    REGON: 00055144400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzenie elektronicznych usług publicznych w gminie Żarnowiec - kontrakt 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stworzenie teleinformatycznego środowiska dla świadczenia usług publicznych w formie elektronicznej dla mieszkańców, urzędów i instytucji oraz podmiotów Gminy Żarnowiec. Wdrożenie obejmowało będzie dostawę sprzętu wraz z oprogramowaniem, instalację, uruchomienie i konfigurację systemu elektronicznego obiegu dokumentów, wykonanie integracji z platformą ePUAP, dostawę niezbędnej infrastruktury i sprzętu oraz przeprowadzenie wymaganych szkoleń. Zakup licencji i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (instalacja i konfiguracja) dla nieograniczonej liczby użytkowników - pracowników Zamawiającego wraz z integracją z Elektroniczną Skrzynką Podawczą w ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) Wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej zintegrowanego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów Wdrożenie Platformy aukcyjnej Uruchomienie i utrzymanie przez okres 5 lat, na serwerach Wykonawcy strony e-Urzędu Dostawę, instalację oraz konfigurację zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego Podpisy Opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Zleceniodawcy w zakresie ochrony danych osobowych Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego Promocję projektu zgodną z rozporządzeniem oraz wytycznymi dla promocji projektów RPO WSL zawierającą w szczególności tablice informacyjne, tablice pamiątkowe, plakietki informacyjne, oznaczenia różnego rodzaju urządzeń, sprzętu i wyposażenia zakupywanego w ramach projektu Wdrożenie obejmowało będzie dostawę, instalację, uruchomienie i konfigurację platformy elektronicznej składającej się z Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD) z Elektroniczną Skrzynką Podawczą (ESP) w ePUAP, aplikacji BIP zintegrowanej z EOD, platformy aukcyjnej, zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, opracowanie Instrukcji bezpieczeństwa oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Realizacja zadania wspierać będzie Urząd w zakresie prawidłowego wykonywania obowiązków wynikających m.in. z Ustawy o dostępie do informacji publicznej, Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów wykonujących zadania publiczne i Ustawy o podpisie elektronicznym. Wynikiem wdrożenia tak rozbudowanego systemu będzie sprawniejszy Urząd, co wpłynie korzystnie na skrócenie czasu obsługi Interesanta, a także zwiększy zakres oraz dostępność usług świadczonych drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarnowiec.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach