Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, ul. K. K. Baczyńskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3011315 , fax. 071 3011312
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. K. K. Baczyńskiego 1 1
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 071 3011315, fax. 071 3011312
REGON: 00030681600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa@wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WÓZKI WIELOFUNKCYJNE ZOZ/DZP/PN/33/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wózków wielofunkcyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391510005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej (zamówienie) Przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ na podst. Art. 22 Przed upływem terminu składania ofert 5) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy lub podpisany wzór umowy Przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, art. 44 Ustawy prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004r. z późniejszymi zmianami. Przed upływem terminu składania ofert II. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. Przed upływem terminu składania ofert 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Przed upływem terminu składania ofert 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt.2 , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Przed upływem terminu składania ofert III. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1) polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę wraz z montażem wyposażenia do internatów i kwater internatowych Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu.
Dodano: 2015-12-04 - Dostawę wraz z montażem wyposażenia do internatów i kwater internatowych Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-20 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY : 1) BIUREK KOMPUTEROWYCH 2) PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH 3) KOCY RATUNKOWYCH 4) MATERIAŁÓW EKSPOLOATACYJNYCH DO KARDIOMONIITORÓW I INKUBATORÓW DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Dodano: 2015-11-09 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY : 1) SZAFY UBRANIOWEJ, ŁÓŻEK SANATORYJNYCH ORAZ SZAFEK PRZYŁÓŻKOWYCH 2) KRZESEŁ BIUROWYCH 3) PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH 4) KOCY RATUNKOWYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do kwater internatowych Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny we Wrocławiu
Dodano: 2015-04-02 - DOSTAWY SZAF METALOWYCH UBRANIOWYCH TYPU L, KRZESEŁ ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH DO RESUSCYTACJI I STETOSKOPÓW
Dodano: 2015-01-28 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY SZAF METALOWYCH UBRANIOWYCH TYPU L DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa szafek ubraniowych do hali sportowo - widowiskowej w Zgorzelcu
Dodano: 2014-07-25 - Dostawa szafek ubraniowych do hali sportowo - widowiskowej w Zgorzelcu
Dodano: 2014-07-15 - Wykonanie, dostawa i montaż elementów aranżacji ekspozycji na potrzeby Muzeum w Wałbrzychu, ul. 1 Maja 9, 58-300 Wałbrzych w ramach zadania: Remont Muzeum w Wałbrzychu i zakup wyposażenia
Dodano: 2013-11-16