Przetargi.pl
Województwo Lubuskie Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Województwo Lubuskie Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Opracowanie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (TBD) dla cieków, wód powierzchniowych, budowli hydrotechnicznych i innych obiektów z nimi związanych obejmujących obszar województwa lubuskiego. 2.Zasięg opracowania bazy danych obiektów topograficznych obejmuje obszar administracyjny województwa lubuskiego. 3.Szczegółowy opis i zakres tematyczny przedmiotu zamówienia opisany jest w warunkach technicznych opracowania Bazy Danych Obiektów Topograficznych (TBD) dla cieków, wód powierzchniowych, budowli hydrotechnicznych i innych obiektów z nimi związanych stanowiących - załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane jest wpłacenie wadium w kwocie 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1 Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1 Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać się, że : a) Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, zawodowym polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (mogą to być np. protokoły odbioru, potwierdzenia przyjęcia robót do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego) - udokumentują, iż wykonali, co najmniej dwa opracowania Bazy Danych Topograficznych (TBD) w zakresie komponentu TOPO lub mapy poziomu 2 (VMap Level 2) przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Centralnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Warszawie), o łącznej wartości nie mniejszej niż 700.000 zł ( brutto). b)Wykażą się potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, w szczególności dysponują minimum 3 (trzema) stacjami redakcyjnymi GIS/CAD; Pod pojęciem stacja redakcyjna GIS/CAD Zamawiający rozumie komputerowe stanowisko o środowisku umożliwiającym: - wizualną edycję opracowania rastrowego, - wizualną edycję NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne), - superpozycję wymienionych produktów, - wektoryzację, kontrolę poprawności topograficznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych. c) Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; - minimum jednym fotogrametrą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametria i teledetekcja - art. 43 pkt. 7 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); - minimum 2 operatorami stacji roboczych GIS/CAD posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie redakcja map - art. 43 pkt. 6 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - art. 43 pkt 1 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm). 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 4.1 Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ. IX.2) Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A. Ustanowią Pełnomocnika do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo /upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. B. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt. X.1 ppkt. 1,2, 3,4 pozostałe dokumenty składane są wspólnie. C. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. IX.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt X.1 ppkt. 2, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. 2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa w pkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument wymieniony w pkt. 2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów). 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów) (uwaga: wykonawca będący spółką jawną w celu potwierdzenia, iż nie zalega z uiszczaniem podatków winien przedstawić odpowiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się do samej spółki jawnej, a nie jej wspólników). 4) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów. 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (mogą to być np. protokoły odbioru, potwierdzenia przyjęcia robót do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego) - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca umożliwiającymi wykonanie zamówienia, w szczególności minimum 3 (trzy) stacje redakcyjne GIS/CAD - wg załącznika nr 5 do SIWZ. Pod pojęciem stacja redakcyjna GIS/CAD Zamawiający rozumie komputerowe stanowisko o środowisku umożliwiającym: - wizualną edycję opracowania rastrowego, - wizualną edycję NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne), - superpozycję wymienionych produktów, - wektoryzację, kontrolę poprawności topograficznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, - wg załącznika nr 6 do SIWZ tj.; -minimum jednym fotogrametrą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametria i teledetekcja - art. 43 pkt 7 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); - minimum 2 operatorami stacji roboczych GIS/CAD posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie redakcja map - art. 43 pkt 6 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - art. 43 pkt 1 ustawy z 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną