Przetargi.pl
Wojewódzkie zadania edukacyjne dla nauczycieli w 2014 r.

Kuratorium Oświaty w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-853 Gdańsk, ul. Wały Jagiellońskie 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3222900 , fax. 58 3222901
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Gdańsku
    ul. Wały Jagiellońskie 24 24
    80-853 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3222900, fax. 58 3222901
    REGON: 00647307600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wojewódzkie zadania edukacyjne dla nauczycieli w 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem dofinansowania są szkolenia doskonalące dla nauczycieli pracujących na terenie województwa pomorskiego. Lp. Temat szkolenia Adresaci Liczba uczestników I. Warsztaty 1 Jak radzić sobie z prowokacyjnymi zachowaniami ucznia? Konstruktywna konfrontacja (studium przypadku) dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 90 2 Postępowanie wobec agresji i przemocy w szkole oraz środowisku rodzinnym ucznia dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 3 Sztuka prowadzenia trudnych rozmów z rodzicami (studium przypadku) dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 90 4 Tworzenie materiałów multimedialnych i ich wykorzystanie na lekcji dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 90 5 Dostosowanie wymagań edukacyjnych do specjalnych potrzeb ucznia na podstawie opinii lub orzeczenia PPP w oparciu o praktykę. dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 75 6 Rozwijanie pasji i zainteresowań ucznia zdolnego dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (1 gr. -SP, 1 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 80 7 Nauczyciel - mistrz, przewodnik, wychowawca - trudne budowanie autorytetu dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 8 Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym nauczyciela - warsztaty rozwoju osobistego dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 9 Zapobieganie ryzykownym zachowaniom wśród uczniów, w tym cyberprzemocy dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 80 10 Diagnoza edukacyjna i jej wykorzystanie w planowaniu procesu dydaktycznego dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (2 gr. -SP, 2 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 120 11 Konstruowanie programów naprawczych na podstawie analizy wyników egzaminów zewnętrznych dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (2 gr. -SP, 2 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 90 12 Funkcjonowanie nauczyciela w zespole (komunikacja, podział zadań, rozwiązywanie konfliktów) dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 90 13 Podstawa programowa jako fundament planowania dydaktycznego, tworzenie i monitorowanie programów nauczania dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (1 gr. -SP, 2 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 75 14 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej dyrektorzy, n-le gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych 60 15 Nauczanie skuteczne, ciekawe, twórcze dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 16 Przemiany w edukacji zawodowej - metody realizacji podstawy programowej kształcenia w zawodach dyrektorzy, nauczyciele przedmiotów zawodowychi 100 17 Wspomagająca rola świetlicy szkolnej (praca dydaktyczna i wychowawcza w grupie świetlicowej) dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 18 Aktywne i efektywne metody pracy z uczniami w edukacji wczesnoszkolnej dyrektorzy, n-le edukacji wczesnoszkolnej SP 80 II . Kursy 19 Analiza i wykorzystanie wyników egzaminów zewnętrznych w podnoszeniu efektywności nauczania dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (2 gr. -SP, 2 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 90 20 Procedury postępowania i współpraca z instytucjami (sądy, Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie) w sytuacji zagrożenia dzieci i młodzieży demoralizacją dyrektorzy, pedagodzy (psycholodzy) ze wszystkich typów szkół 100 21 Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole dyrektorzy, pedagodzy (psycholodzy) ze wszystkich typów szkół 80 22 Blended learning - przyszłość edukacji. Trendy dydaktyczne edukacji przez Internet dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 23 Rozwój e-learningu jako odpowiedź na wyzwanie uczenia się przez całe życie dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 60 24 6-latek w szkole - formy, metody pracy, adaptacja dyrektorzy, n-le edukacji wczesnoszkolnej SP 100 III. Konferencje 25 Formy aktywności fizycznej ucznia w ramach zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych (szkoła w ruchu) dyrektorzy, nauczyciele w-f wszystkich typów szkół 150 Przewiduje się przeszkolenie około 2.300 nauczycieli, w tym co najmniej 40 % pracujących na obszarach wiejskich i miastach do 5 000 mieszkańców. Dopuszcza się składanie ofert częściowych- każdy temat stanowi część zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Plan i program szkolenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Kuratorium.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach