Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg
- Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
REGON: 97077078700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wodociag SUCHA gm. Zielona Góra woj. lubuskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zad.1 Rurociag dosyłowy z m. Drzonków do m. Sucha L = 941m Zad.2 część 1 Sieć wodociągowa rozdzielcza w m. SUCHA L= 759 + 14 odnóg do przyłączy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokosci 10000,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP) Ocena spełniania warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą ( spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach potwierdzających spełnienie warunków udziału i oświadczeniach wymienionych w SIWZ. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie , do uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Zał. nr 2 Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Zał. nr 3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Zał. nr 4 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Zał. nr 5 Informacja z banku (spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca , że posiadane środki finansowe i / lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 300.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej , niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zał. nr 6 Rachunek zysków lub strat zgodnie z przepisami o rachunkowości z ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania powyższych dokumentów - inne określające powyższe za okres jak w zdaniu poprzednim. Średni przychód roczny za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 zł, Zał. nr 7 Doświadczenie wykonawcy - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Zał. nr 8 Potencjał kadrowy - Wskazanie osoby Kierownika budowy - załączyć kopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego. Zał. Nr 9 Oświadczenie oferenta w trybie art. 22. ust. 1 i w trybie art. 24. ust. 1i 2 ustawy PZP Zał. nr 10 Wzór umowy ( zaparafowany przez oferenta ) Zał. Nr 11 Tabela elementów scalonych wg wzoru zamawiającego (wynikowa cena ofertowa ) Zał. Nr 12 Dokument potwierdzający wniesienie wadium ( wykluczona wplata gotówkowa w kasie)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gminazg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa sieci dróg lokalnych w Gminie Gozdnica uwzględniająca poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego
Dodano: 2016-06-09 - UREGULOWANIE ODWODNIENIA NA DK NR 12 - OBWODNICA ŻAGANIA
Dodano: 2016-05-31 - Budowa kanalizacji sanitarnej , deszczowej i sieci wodociągowej w ul. Cicha, Spokojna w Sulęcinie
Dodano: 2016-04-27 - Wymiana instalacji do napowietrzania ścieków-wykonanie instalacji odwadniania komór
Dodano: 2016-04-15 - BUDOWA OSIEDLOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W SUCHEJ DOLNEJ GM. NIEGOSŁAWICE NA DZIAŁKACH 261/16, 261/15, 261/14, 261/11, 261/10, 261/9, 261/4, 261/7, 91, 13, 90
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Iłowa-etap I w miejscowości Iłowa w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019
Dodano: 2016-03-31 - Budowa sieci wodociągowej od miejscowości Osiek do miejscowości Urszulanka
Dodano: 2016-03-01 - Wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w obrębie projektowanego ronda w zakresie pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 297 i 283, drogi gminnej - działki numer 489/1, 473/2, 473/3, 416/1, 416/2, 566/3, 508/1, 508/2 - obręb 2, 67 - 120 Kożuchów
Dodano: 2015-12-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Żabice
Dodano: 2015-10-14 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kursko
Dodano: 2015-10-02