Przetargi.pl
Wizyty zawodoznawcze w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wizyty zawodoznawcze w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, a w których prowadzony jest projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Realizacja zamówienia dotyczy organizacji wizyt: 1) wizyta zawodoznawcza nr I dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku na IV Ogólnopolski salon dekarski w Łodzi. LICZBA UCZNIÓW OBJĘTYCH WYJAZDEM: 45 uczniów. DATA i MIEJSCE WIZYTY: IV Ogólnopolski salon dekarski, Hala Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. ks. Ignacego Skorupki 21, Łódź, wyjazd dwudniowy z jednym noclegiem od 25 do 26 listopada 2011 r. CEL WIZYTY: zapoznanie się z najnowszymi materiałami i technologiami stosowanymi w dekarstwie poprzez czynne uczestniczenie w warsztatach, szkoleniach i prezentacjach przygotowanych przez organizatora salonu. WYŻYWIENIE I NOCLEG: jeden nocleg w pokojach 3,4,5 osobowych oraz dla 3 opiekunów zamawiającego w 1 lub 2 osobowych, całodzienne wyżywienie dla uczniów i opiekunów (tj. śniadanie, obiad, kolacja) 2) wizyta zawodoznawcza nr II dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku do Centrum Technicznego Delphi w Krakowie. LICZBA UCZNIÓW OBJĘTYCH WYJAZDEM: 30 uczniów. DATA i MIEJSCE WIZYTY: Centrum Techniczne Delphi: ul. Podgorki Tynieckie, Kraków, w dniu 7 października 2011 r. CEL WIZYTY: poznanie struktury organizacyjnej Centrum, poznanie stanowisk pracy, w tym: wymagane wykształcenie, cechy charakterystyczne stanowiska, przeciwwskazania zdrowotne, wymagania psychologiczne, perspektywy zatrudnienia, poznanie zakresu prowadzonych przez centrum projektów i zasad ich wdrażania, poznanie używanego sprzętu, maszyn, urządzeń. WYŻYWIENIE: minimum jeden ciepły posiłek dla każdego ucznia i opiekuna, posiłki serwowane i wyporcjowane. 3) wizyta zawodoznawcza nr III dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku do PGE Energia Odnawialna Spółka Akcyjna Oddział w Solinie. LICZBA UCZNIÓW OBJĘTYCH WYJAZDEM: 30 uczniów. DATA i MIEJSCE WIZYTY: PGE Energia Odnawialna Spółka Akcyjna Oddział w Solinie, Solina (zapora wodna Solina Myczkowice) w dniu 21 października 2011 r. CEL WIZYTY: poznanie struktury organizacyjnej PGE Energia odnawialna w Solinie, poznanie stanowisk pracy, w tym: wymagane wykształcenie, cechy charakterystyczne stanowiska, przeciwwskazania zdrowotne, wymagania psychologiczne, perspektywy zatrudnienia, poznanie procesów wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych, zasady uzyskiwania energii w hydroelektrowniach, poznanie używanego w hydroelektrowniach sprzętu, maszyn, urządzeń. WYŻYWIENIE: minimum jeden ciepły posiłek dla każdego ucznia i opiekuna, posiłki serwowane i wyporcjowane. 4) wizyta zawodoznawcza nr IV dla uczniów ZS w Czchowie oraz uczniów ZSP nr 1 w Brzesku na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie połączoną z wizytą w Sejmie i Senacie RP. LICZBA UCZNIÓW OBJĘTYCH WYJAZDEM: 45 uczniów. DATA i MIEJSCE WIZYTY: Warszawska Giełda Papierów Wartościowych, wyjazd dwudniowy z jednym noclegiem należy zrealizować w okresie od 1 września do 30 października 2011 r.(wyjazd należy zaplanować na dni powszednie od poniedziałku do piątku, ponadto plan musi być ułożony tak by jednym dniu zwiedzić GPW w Warszawie, a w drugi dzień Parlament lub na odwrót, powrót na parking przy ZS w Czchowie musi nastąpić przed godzina 24.00) CEL: zapoznanie się z funkcjonowaniem Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych połączone z wizytą w Sejmie i Senacie RP. WYŻYWIENIE I NOCLEG: całodzienne wyżywienie (1 śniadanie, 2 x dwudaniowy obiad, 1 kolacja, napoje gorące do każdego posiłku), jeden nocleg (wymagane jest zakwaterowanie całej grupy w jednym budynku, pokoje dla uczniów maksymalnie 5 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, TV i pojedynczymi łóżkami, łazienki zaopatrzone w natryski z ciepłą wodą dostępną bez ograniczeń, osobny pokój 3 osobowy dla opiekunów zamawiającego, rozmieszczenie pokoi uczniów i opiekunów powinno umożliwić sprawowanie nadzoru nad młodzieżą) 5) wizyta zawodoznawcza nr V dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku na targi opakowań dla przemysłu spożywczego do Poznania i wizytę studyjną w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu lub w Centrum Logistycznym. LICZBA UCZNIÓW OBJĘTYCH WYJAZDEM: 30 uczniów. DATA i MIEJSCE WIZYTY: Targi opakowań dla przemysłu spożywczego do Poznania i Wyższa Szkoła Logistyki lub Centrum Logistyczne (oddalone, nie więcej niż 25 km od centrum Poznania), wyjazd dwudniowy z jednym noclegiem zorganizowany w okresie od 12 do 15 września 2011 r. CEL: zapoznanie uczniów z branżą opakowań, m.in. pokazanie znaczenia ceny, jakości, marki oraz atrakcyjnego wyglądu produktu. Jednoczesne zwrócenie uwagi na ekologiczność opakowania produktu oraz rozwiązania w dziedzinie sterylizacji opakowań MAP, (Pakowanie w Atmosferze Modyfikowanej), WYŻYWIENIE I NOCLEG: całodzienne wyżywienie (1 śniadanie, 2x dwudaniowy obiad, 1 kolacja, napoje gorące do każdego posiłku), jeden nocleg (wymagane jest zakwaterowanie całej grupy w jednym budynku, pokoje dla uczniów maksymalnie 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym i pojedynczymi łóżkami, łazienki zaopatrzone w natryski z ciepłą wodą dostępną bez ograniczeń, osobny pokój 2 osobowy dla opiekunów zamawiającego, rozmieszczenie pokoi uczniów i opiekunów powinno umożliwić sprawowanie nadzoru nad młodzieżą). 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: Za uczestnika wizyty w należy rozumieć zarówno uczniów, dla których realizowana jest wizyta zawodoznawcza jak i opiekunów delegowanych przez Zamawiającego. Lidera właściwego należy przez to rozumieć osobę przyporządkowaną do danej szkoły Powiatu Brzeskiego, koordynującą działania dotyczące realizacji projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce na poziomie jednej szkoły. Liderem właściwym jest lider, pracujący na terenie szkoły objętej daną wizytą. Dyrektora właściwego należy przez to rozumieć dyrektora, pełniącego swą funkcję w szkole, objętej daną wizytą. 1) Zamawiający zapewnia jednego opiekuna na każde 15 uczniów tj. dla wizyty nr I : 3 opiekunów dla wizyty nr II : 2 opiekunów dla wizyty nr III : 2 opiekunów dla wizyty nr IV : 3 opiekunów dla wizyty nr V : 2 opiekunów 2) Zadaniem opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego jest wyłącznie opieka i nadzór nad uczniami. Wykonawca nie może zobowiązywać tych opiekunów do innych zadań, zwłaszcza niedopuszczalne jest powierzenie im organizacji wizyt, organizacji czasu, organizacji wyżywienia i noclegów, powierzenie roli przewodnika. 3) Wykonawca może według uznania na swój koszt zwiększyć liczbę opiekunów. W takim przypadku zgodę na zabranie osób innych niż kierowca, osoba ds.merytorycznych i organizator może wyrazić koordynator powiatowy na pisemny wniosek Wykonawcy złożony nie później niż 7 dni przed planowanym wyjazdem. 4) Dla każdej wizyty zawodoznawczej Wykonawca musi zapewnić osobę odpowiedzialną za część merytoryczną stosownie do tematyki każdej wizyty oraz organizatora tj. osobę odpowiedzialną za całokształt organizacji każdej jednej wizyty. Funkcji osoby ds. merytorycznych oraz organizatora nie może pełnić jedna i ta sama osoba. 5) Wykonawca zapewnia przewóz osób w ramach każdej z wizyt, stanowiących przedmiot umowy, sprawnymi autokarami klasy lux (klimatyzacja, wc, video) posiadającymi ważne badania techniczne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pojazdu przez właściwe służby. 6) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na swój koszt transport uczniów i opiekunów z parkingu szkoły właściwej dla nazwy każdej wizyty do miejsca właściwego (w tym także dowóz po punktach wizytowych każdego wyjazdu i do miejsc noclegowych), oraz transport powrotny do miejsca rozpoczęcia. W przypadku wizyty nr IV Wykonawca rozpocznie wyjazd z parkingu przy Zespole Szkół w Czchowie, a następnie uda się na parking Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Brzesku gdzie, przeznaczy 30 do 45 minut na odebranie pozostałych uczestników podróży (transport powrotny na parking ZS w Czchowie analogicznie winien uwzględniać punkt postojowy na parkingu ZSP nr 1 w Brzesku pozwalający na swobodne opuszczenie autokaru przez część uczestników). 7) W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego pojazdu tej samej klasy w terminie nie dłuższym niż 4 godziny. 8) W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do zakupu biletów wstępu i wejściówek dla uczestników wyjazdów do miejsc wskazanych dziale III ust 1. pkt 1 do 5 SIWZ (jeżeli zachodzi taka konieczność). 9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z celem podróży, których uregulowania wymaga ten cel. Dotyczy to w szczególności biletów wstępu, wejściówek, opłat za autostrady, parkingi oraz inne opłaty drogowe. 10) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdów na czas trwania wizyty od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę min. 10.000 zł za osobę. 11) Wykonawca zobowiązany jest pełnego zorganizowania każdej wizyty w tym także do kontaktu z organizatorami, przedstawicielami oraz innymi właściwymi osobami dla miejsc gdzie odbywać się wizyty zawodoznawcze, w celu ustalenia szczegółów przyjazdu, zapewnienia noclegów, zapewnienia wyżywienia, zapewnienia transportu, uzyskania dodatkowych pozwoleń, organizacji zabezpieczeń, materiałów do ćwiczeń i wszelkich innych rzeczy niezbędnych do przeprowadzenia wizyty. 12) Zamawiający na uzasadniony wniosek Wykonawcy może dokonać rezygnacji lub zmiany terminu realizacji niektórych wizyt (nie później jednak niż do 28 listopada 2011 r.) stanowiących przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy i zamawiającego. Przyczyny o których mowa powyżej to zwłaszcza: odwołanie targów branżowych lub zmiana ich terminu, cofnięcie zgody na wizytę zawodowznawczą przez właściciela przedsiębiorstwa lub osobę przez niego upoważnioną. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. 13) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników wizyt zawodoznawczych sporządzone w każdym dniu wyjazdu, szczegółowy program wizyty, kopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w wizycie zawodoznawczej wraz z listą potwierdzającą ich odbiór przez uczniów, protokoły odbioru posiłków z własnoręcznymi podpisami uczestników sporządzone podczas każdego dnia wizyty zawodoznawczej (jeśli ich zapewnienie było wymagane), listę odbioru noclegów z własnoręcznymi podpisami uczestników (jeśli ich zapewnienie było wymagane), podpisane przez uczestników listy potwierdzające ich wejście do miejsc określonych szczegółowym programie, ankiet o których mowa w pkt. 18. 14) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez podwykonawcę. 15) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy program każdej wizyty najpóźniej 5 dni przed planowanym wyjazdem danej wizyty. Program taki musi zawierać informacje o planowanych godzinach wyjazdu i powrotu, o miejscach, w które udadzą się uczestnicy, miejscach noclegowych oraz innych informacjach istotnych z punktu widzenia realizacji umowy. Program wizyty musi uwzględniać zawodoznawczy charakter wyjazdu, realizować cel wizyty, powinien wzbogacać wiedzę uczniów i być atrakcyjny turystycznie. Szczegółowy program musi zostać uzgodniony z liderem szkolnym właściwym dla nazwy każdej wizyty i podpisany przez właściwego dyrektora szkoły. W przypadku zaistnienia w trakcie wyjazdu okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były niezależne od niego, co skutkowałoby tym, iż nie da się zrealizować jakiegoś z punktów programu, Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji punktu zastępczego. Zmiana miejsc noclegowych i punktów programu jest dopuszczalna jedynie po uzyskaniu zgody Koordynatora Powiatowego Projektu. 16) Za początek świadczenia usługi przez Wykonawcę w ramach jednego wyjazdu (jednej wizyty) każdorazowo uznane będzie podstawienie autokaru lub autokarów w czasie wskazanym przez Wykonawcę w szczegółowym programie, o którym mowa w pkt. 15, natomiast za zakończenie świadczenia usługi w ramach jednej wizyty każdorazowo uznane będzie odwiezienie uczestników w miejsce podstawienia autokaru lub autokarów oraz przekazanie dokumentacji wymienionej w pkt. 13. 17) Zamawiający dokona płatności na podstawie faktur (rachunków) częściowych po zakończeniu każdej wizyty zawodoznawczej, z tym, że wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z fakturą(rachunkiem) kompletną dokumentację wyszczególnioną w pkt. 13 SIWZ dotyczącą wizyty za którą ma nastąpić płatność. 18) Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników wizyt ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu każdej wizyty zawodoznawczej na podstawie formularza anonimowej ankiety oceniającej, którą jest zobligowany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją o której mowa w punkcie 13. 19) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: informowania uczestników wizyt zawodoznawczych o fakcie współfinansowania wizyt ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach