Przetargi.pl
Wizyty zawodoznawcze dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze cz. I

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wizyty zawodoznawcze dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze cz. I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja trzech wizyt zawodoznawczych dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze, 32-853 Łysa Góra 274 (zwanym dalej MOS), dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeski. Realizacja zamówienia dotyczy organizacji wizyt zawodoznawczych w podziale na następujące części (Zadania): Zadanie 1. Wizyta zawodoznawcza - Fiat Auto Poland S.A. zakład w Tychach. Zadanie 2. Wizyta zawodoznawcza - Stała Wystawa Budownictwa w Krakowie, Targi Modernizacji Budynków w Krakowie. Zadanie 3. Wizyta zawodoznawcza - Restauracja Wierzynek w Krakowie. Wizyty zawodoznawcze realizowane są w ramach projektu ,,Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii,,, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na poszczególne części (Zadania). 2) Szczegółowy opis poszczególnych części (Zadań) zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Zadaniem opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego jest wyłącznie opieka i nadzór nad wychowankami. Wykonawca nie może zobowiązywać tych opiekunów do innych zadań, zwłaszcza niedopuszczalne jest powierzenie im organizacji wizyt zawodoznawczych, organizacji czasu, organizacji wyżywienia, powierzenie roli przewodnika. 4) Wykonawca może według uznania na swój koszt zwiększyć liczbę opiekunów. W takim przypadku zgodę na zabranie dodatkowych opiekunów może wyrazić Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy złożony nie później niż 2 dni robocze przed planowanym wyjazdem. W autobusie podczas przejazdu nie mogą przebywać inne osoby, niż uczestnicy wizyty, kierowca, osoba ds. merytorycznych, organizator, opiekunowie. 5) Dla każdej wizyty zawodoznawczej Wykonawca musi zapewnić osobę odpowiedzialną za część merytoryczną stosownie do tematyki każdej wizyty zawodoznawczej oraz organizatora, tj. osobę odpowiedzialną za kompleksową organizację każdej jednej wizyty. 6) Wyżywienie, o którym mowa w Zał. Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dla wszystkich wychowanków uczestniczących w wizycie oraz opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zapewnia przewóz osób w ramach każdej wizyty zawodoznawczej, stanowiącej przedmiot umowy, sprawnymi autokarami lub busami posiadającymi ważne badania techniczne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pojazdu przez właściwe służby. 8) Po zakończeniu każdej wizyty zawodoznawczej każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie od Wykonawcy potwierdzające udział w wizycie zawodoznawczej. Ponadto Wykonawca musi posiadać listę uczestników lub zaświadczenia osobno dla każdego uczestnika podpisaną/e przez dyrektora/prezesa/właściciela danej firmy, zakładu, instytucji, itp. lub innej osoby posiadającej stosowne upoważnienie poświadczające udział w wizycie zawodoznawczej w danym miejscu. 9) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na swój koszt transport wychowanków i opiekunów Zamawiającego z parkingu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze do miejsca właściwego (w tym także dowóz do punktów wizytowych każdego wyjazdu), oraz transport powrotny do miejsca rozpoczęcia. 10) W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego pojazdu w terminie nie dłuższym niż 4 godziny. 11) W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do zakupu biletów wstępu i wejściówek dla uczestników wyjazdów do miejsc wskazanych w Rozdziale II ust 1. niniejszej SIWZ (jeżeli zachodzi taka konieczność). 12) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z celem podróży, których uregulowania wymaga ten cel. Dotyczy to w szczególności biletów wstępu, ubrań ochronnych, wejściówek, opłat za autostrady, parkingi oraz innych niezbędnych opłat. 13) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdów oraz opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego na czas trwania wizyt zawodoznawczych od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę min. 10.000 zł za osobę. Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię przed rozpoczęciem wyjazdu. 14) Wykonawca zobowiązany jest do pełnego zorganizowania każdej wizyty zawodoznawczej, w tym także do kontaktu z organizatorami, przedstawicielami oraz innymi właściwymi osobami dla miejsc gdzie odbywać się będą wizyty zawodoznawcze, w celu ustalenia szczegółów przyjazdu, zapewnienia wyżywienia, zapewnienia transportu, uzyskania dodatkowych pozwoleń, organizacji zabezpieczeń, materiałów do ćwiczeń i wszelkich innych rzeczy niezbędnych do przeprowadzenia wizyty zawodoznawczej. 15) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników wizyt zawodoznawczych sporządzone podczas każdej wizyty, szczegółowy program wizyt zawodoznawczych, kopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w wizycie zawodoznawczej wraz z listą potwierdzającą ich odbiór przez wychowanków, protokoły odbioru posiłków z własnoręcznymi podpisami uczestników sporządzone podczas każdej wizyty zawodoznawczej, podpisane przez uczestników listy potwierdzające ich wejście do miejsc określonych szczegółowym programem oraz ankiet o których mowa w pkt. 18. Dokumentację po każdej wizycie zawodoznawczej należy dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od jej zakończenia. 16) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy program każdej wizyty zawodoznawczej najpóźniej 3 dni robocze przed planowanym wyjazdem dla danej wizyty zawodoznawczej. Program taki musi zawierać informacje o planowanych godzinach wyjazdu i powrotu, o miejscach, w które udadzą się uczestnicy oraz innych informacjach istotnych z punktu widzenia realizacji umowy. Program wizyty musi uwzględniać zawodoznawczy charakter wyjazdu i realizować cel wizyty. Szczegółowy program musi zostać uzgodniony z Koordynatorem ds. Programu Aktywizacji Wychowanków oraz Dyrektorem Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze (podpisany). Wykonawca powinien uwzględnić podczas wyjazdu także punkty postoju niezbędne dla odpoczynku i właściwego samopoczucia uczestników. Uwzględniony postój nie może zwiększać kosztów całkowitych wizyty zawodoznawczej. 17) Zamawiający dokona płatności na podstawie faktury (rachunku) po zakończeniu wizyty zawodoznawczej. Podstawą do wystawienia faktury (rachunku) jest przekazanie dokumentów, o których mowa w pkt. 15. 18) Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników wizyt zawodoznawczych ocenę merytoryczną przebiegu wizyty zawodoznawczej na podstawie formularza anonimowej ankiety oceniającej, którą jest zobligowany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją, o której mowa w pkt 15. 19) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) informowania uczestników wizyt zawodoznawczych o fakcie współfinansowania wizyt ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, hasło promocyjne POKL
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach