Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4325923 , fax. 013 4326933
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A 6A
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4325923, fax. 013 4326933
REGON: 37044353500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.wiw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WIW.A.3211-9/1/09 Zakup i dostawa artykułów pomocniczych do badań laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: a) sukcesywne dostawy (w wymaganym przez Zamawiającego czasie realizacji zamówienia liczonym od dnia złożenia zamówienia częściowego) artykułów pomocniczych do badań laboratoryjnych wskazanych w załącznikach nr 2-15, b) dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego wskazanego w zał. 16-23 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384370007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Spełniają wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w rozdziale III SIWZ oraz formularzach asortymentowo-cenowych (załącznik nr 2 -22 do SIWZ) 6) Spełniaja wymagania określone w SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń lub dokumentów, określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 24 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszej SIWZ, składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Wymagane oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.wiw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników oraz materiałów jednorazowego użytku dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa odczynników oraz materiałów jednorazowego użytku dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa pipet automatycznych oraz materiałów jednorazowego użytku dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi
Dodano: 2016-01-07 - Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz system do badań morfologii krwi z możliwością wykorzystania materiałów systemu zamkniętego pobierania krwi.
Dodano: 2015-11-13 - Zakup i dostawa pipety automatycznej
Dodano: 2015-03-17 - zakup i dostawa laboratoryjnych artykułów pomocniczych.
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa szkła oraz naczyń laboratoryjnych oraz wyposażenie laboratorium w aparaty GPS w ramach projektu Budowa Podkarpackiego Centrum Innowacyjno-Badawczego Środowiska
Dodano: 2013-11-06 - Zakup i dostawy laboratoryjnych artykułów pomocniczych
Dodano: 2013-04-19 - Dostawa probówek, woreczków teflonowych, szkiełek do analizatora, zestawów do znakowania i izolacji na potrzeby Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2013-03-13