Przetargi.pl
WITD.WAT.211.04/2009

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-165 Wrocław, ul. Krzywoustego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3265160 , fax. 071 3265161
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
    ul. Krzywoustego 28 28
    51-165 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3265160, fax. 071 3265161
    REGON: 93272117500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd-wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WITD.WAT.211.04/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu składników umundurowania wchodzących w skład ubioru służbowego według ogólnego wzoru zamieszczo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 358120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12.1. Opis warunków udziału w postępowaniu - warunki podmiotowe: O zamówienie mogą się ubiegać Dostawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 12.2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy: 1) Dostawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Dostawca nie ponosi odpowiedzialności, 2) Dostawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Dostawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 3) Dostawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 5) Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 6) Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 7) Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 8) Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9) Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) Dostawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ww. ustawy. 12.3. Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy także Dostawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Dostawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ww. ustawy, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy. 12.4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, metodą warunku granicznego spełnia lub nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału powoduje wykluczenie Dostawcy z dalszego udziału w postępowaniu. Zamawiający na postawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Dostawców, którzy złożyli oferty o Dostawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 12.5. Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 12.6. Zamawiający zgodnie z art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7) Dostawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Dostawca składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę: 1) oświadczenie, że Dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie Dostawcy w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; 4) oświadczenie Dostawcy w zakresie określonym w art. 24 pkt 9 ustawy PZP. UWAGA dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będącymi osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 5) oświadczenie, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że Dostawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 6) oświadczenie, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 7) wykaz wykonanych dostaw składników umundurowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 8) oświadczenie, że oferowane składniki umundurowania są zgodne ze wzorami umundurowania służbowego Inspekcji Transportu Drogowego oraz dystynkcjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. z 2004 Nr 30, poz. 258 z późn. zm.); 9) oświadczenie, że oferowane składniki umundurowania zostaną wykonane według indywidualnych miar, stopni służbowych poszczególnych inspektorów. Kalkulacja cenowa na czapki i bluzy zawiera cenę otoku ze stopniem oraz ceny poszczególnych oznaczeń stopni znajdujących się na mankietach bluz oraz orłów i guzików oraz spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ; 10) oświadczenie że oferowane składniki umundurowania odpowiadają wzorami i kolorystyką składnikom umundurowania dotychczas obowiązującym u Zamawiającego oraz będą wykonane z materiałów, których próbki załączono do oferty; 11) oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zobowiązujemy się do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych i akceptujemy jej treść bez zastrzeżeń. 13.2. Oświadczenia należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 13.3. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: 1) Dostawcy - pełnomocnika do reprezentowania Dostawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia; 2) Dostawcy ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby); 3) Dostawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, do, co najmniej, reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Dostawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Dostawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Dostawców występujących wspólnie; 13.4. Jeżeli oferta Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Dostawców. 13.5. Dokument wymieniony w ust.13.1 pkt 2 może być przedstawiony w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Dostawcy. Gdy złożona przez Dostawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 13.6. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Dostawców składających ofertę wspólną zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. a-d. Dokumenty składane są przez ustanowionego pełnomocnika Dostawców. 13.7. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. 13.8. Zamawiający wezwie Dostawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Dostawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Dostawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 13.9. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej. 13.10. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Dostawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Dostawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nazwy (firmy), adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Zaleca się, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Dostawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznaczeniem tajemnica przedsiębiorstwa lub spięte w sposób trwały w zbiorze dokumentów oznaczonych podobnym opisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witd-wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną