Przetargi.pl
Wirtualny rehabilitant - wdrożenie e-usług w SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 15
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 236-23-38 , fax. 0-55 236-23-38
  • Data zamieszczenia: 2014-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji
    ul. Królewiecka 15 15
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-55 236-23-38, fax. 0-55 236-23-38
    REGON: 17076627900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-rehabilitacji.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wirtualny rehabilitant - wdrożenie e-usług w SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania (wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - zwanego dalej ZSI) wraz z serwisem i nadzorem autorskim oraz wykonanie prac adaptacyjnych w serwerowni polegających na remoncie obecnie użytkowanego pomieszczenia serwerowni i wykonanie okablowania sieciowego zgodnie z opisami zawartymi w szczegółowej specyfikacji wymagań minimalnych - Załącznik Nr 1.1 i w projekcie umowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ, w ramach projektu pn. Wirtualny rehabilitant - wdrożenie e-usług w SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu. Zakres rzeczowy projektu: a) Oprogramowanie System RCP (rejestracja czasu pracy) b) Oprogramowanie Przychodnia rehabilitacyjna c) Oprogramowanie Mobilny Rehabilitant d) Oprogramowanie E - rejestracja e) Oprogramowanie System Obsługi Przychodni f) Oprogramowanie serwerowe g) Serwer h) Macierz Dyskowa i) Szafa krosowa z osprzętem j) Router dostępowy do internetu k) Biblioteka taśmowa l) Zasilacz UPS 3 KVa m) Zasilacz UPS 10 KVa LAN n) Kopiarka - drukarka - skaner -centrum drukujące o) Komputery przenośne p) Zestaw komputerów stacjonarnych r) Drukarka laserowa s) Prace adaptacyjne serwerowni t) Wykonanie okablowania sieciowego u) Siec bezprzewodowa WIFI W ramach realizacji projektu, Zamawiający wymaga uruchomienia niżej wymienionych e-usług: Liczba uruchomionych online usług na poziomie 1 - informacja: a) rozbudowany portal administracyjny jednostki b) newsletter c) e-baza d) e-kartoteka e) e-archiwum f) e-zeszyt Liczba uruchomionych online usług na poziomie 2 - interakcja: a) e-rejestracja b) e-informacja c) e-wyniki d) e-formularz Liczba uruchomionych online usług na poziomie 3 - dwustronna interakcja: a) e-wstępne badanie b) e-ogólny program ćwiczeń c) e-ogłoszenia Liczba uruchomionych online usług na poziomie 4 - transakcja: a) e-konsultacje b) e-ćwiczenia c) e-transmisja d) e-praktyki e) e-dom Zamawiający wymaga sprawowania Nadzoru autorskiego. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczone oprogramowanie gwarancji na okres minimum 60 miesięcy (5lat) licząc od dnia następnego od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja podlega odpowiednio przedłużeniu o czas trwania Błędu Krytycznego. Wykonawca udziela na dostarczony sprzęt (za wyjątkiem komputerów przenośnych - laptopów) gwarancji producenta na okres minimum 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia następnego od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego (wzór protokołu znajduje się w Załączniku Nr 9 do niniejszej umowy). Gwarancja podlega odpowiednio przedłużeniu o czas niesprawności sprzętu. Wykonawca udziela na dostarczone komputery przenośne - laptopy, gwarancji producenta na okres minimum 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia następnego od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego (wzór protokołu znajduje się w Załączniku Nr 9 do niniejszej umowy). Gwarancja podlega odpowiednio przedłużeniu o czas niesprawności sprzętu. Firma serwisująca musi posiadać autoryzację producenta komputera. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta - wymagane oświadczenie Producenta potwierdzone, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł.). Wadium może być wniesione przez Wykonawcę zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących farmach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z póź.zm.). Wadium w pieniądzu powinno wpłynąć na konto Zamawiającego :SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu nr rachunku: 35 1440 1039 0000 0000 0100 9036 do dnia 10.11.2014r., do godz. 12:50. Do oferty powinna być załączona kserokopia dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium. Wadium wnoszone w postaci poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, powinno być złożone wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość (Ocena techniczna)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-rehabilitacji.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach