Przetargi.pl
Wiosenny i jesienny wywóz liści z prywatnych posesji i terenów użyteczności publicznej w granicach miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2010-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wiosenny i jesienny wywóz liści z prywatnych posesji i terenów użyteczności publicznej w granicach miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie liści z prywatnych posesji oraz z terenów użyteczności publicznej na terenie miasta Milanówka tj.: -odbieranie worków z liśćmi z przed posesji mieszkańców miasta, -odbiór liści w workach i uformowanych na pryzmach z terenów użyteczności publicznej, -zbiórkę worków porzuconych w miejscach ogólnodostępnych po uprzednim zgłoszeniu przez pracownika Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, Worki z liśćmi wystawione będą w pasach chodnikowych ulic przy ogrodzeniach posesji. Worki będą zabezpieczone (związane lub zaklejone taśmą) przed wysypaniem. Wykonawca ma prawo nie odbierać worków niezabezpieczonych przed wysypaniem się liści, a o takim fakcie informować pracownika Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią. Wykonawca w miejscu odebrania worków z liśćmi nie pozostawia nowych worków. Odbiór worków odbywać się będzie dwa razy w roku wiosną i jesienią, w określonych dniach od godziny 8:00. Dla sprawnego wywozu liści obszar miasta został podzielony na VIII rejonów. Dla każdego rejonu określono terminy odbioru worków. Wykaz rejonów z podanymi ulicami miasta podany jest w Harmonogramie - Załącznik nr 1. Terminy realizacji zamówienia z uwzględnieniem pory roku dla każdego rejonu podane są w Terminarzu odbioru - Załącznik nr 2. Wykonawca realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za dalszy sposób gospodarowania liśćmi (bio-odpadami). Ilość wystawionych worków z liśćmi z prywatnych posesji i liści z terenów użyteczności publicznej do wywozu wynosi szacunkowo 70.000 szt., co stanowi ok. 7.000m3. Ilość liści wywożonych może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu do 10%, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu zleconych prac oraz częstotliwości wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, o których będzie informował z wyprzedzeniem, nie zwłocznie na piśmie. Łączna długość ulic na terenie miasta Milanówka wynosi 111 km. Zwiększenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do dodatkowego wynagrodzenia. Zmniejszenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. Użyte przez Wykonawcę urządzenia do realizacji zamówienia muszą być sprawne i mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do ruchu drogowego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów robót i wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie robót objętych zamówieniem Zamawiający przewiduje możliwość wstrzymania prac na pisemny wniosek Wykonawcy do czasu usunięcia lub wyjaśnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót. Wykonawca otrzyma część wynagrodzenia za wykonane prace po podpisaniu przez obie strony protokołu częściowego odbioru robót potwierdzającego wykonanie prac, z uwzględnieniem możliwości zmiany terminu wykonania umowy. W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia warunków atmosferycznych ponadnormatywnych uniemożliwiających wykonanie robót objętych zamówieniem Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia o czas w którym realizacja zamówienia jest uniemożliwiona. Wykonawca otrzyma część wynagrodzenia za wykonane prace po podpisaniu przez obie strony protokołu częściowego odbioru robót potwierdzającego wykonanie prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium od Wykonawców przystępujących do postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach