Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wiosenna dostawa roślin ozdobnych - IZP-3410/11/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : a) kompleksowa dostawa na teren Gminy Kleszczów roślin ozdobnych wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniu - w załączniku A i B; b) posadzenie roślin ozdobnych i drzew wyszczególnionych w siwz w załącznik - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034410003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2500 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: - spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których lista znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych oświadczeń i dokumentów 1. oświadczenia zgodnie z załączonym do siwz wzorem (oświadczenie nr 1). 2. oświadczenia zgodnie z załączonym do siwz wzorem (oświadczenie nr 2). 3. kopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną