Przetargi.pl
Windykacja należności pochodzących z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej ZTM.

Zarząd Transportu Metropolitalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, Barbary
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
  • Data zamieszczenia: 2019-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Metropolitalnego
    Barbary 21A
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
    REGON: 369308114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.metropoliaztm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Windykacja należności pochodzących z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej ZTM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest windykacja należności pochodzących z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej ZTM poprzez wykonanie – na warunkach określonych postanowieniami umowy, której treść zawarta jest w Załączniku nr 5 do SIWZ – usług polegających na prowadzeniu czynności przewidzianych przepisami prawa zmierzających do uzyskania zapłaty należności od dłużników Zamawiającego na drodze pozasądowej. Czynności windykacyjne mogą być prowadzone jedynie wobec osób fizycznych będących dłużnikami, wskazanych przez Zamawiającego, wyłącznie do wysokości odpowiadającej kwocie należności przysługującej ZTM. Udostępnianie Wykonawcy danych osobowych dłużników odbywać się będzie w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000, z późn. zm. ) oraz przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) i służyć jedynie wykonaniu czynności będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający przez okres 5 miesięcy od daty zawarcia umowy będzie przekazywał Wykonawcy listę dłużników wraz z kwotą niezapłaconych należności do zwindykowania, przy czym: - pierwsza lista, zawierająca nie więcej niż 60.000 opłat dodatkowych zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy, - kolejne listy, każda zawierająca nie więcej niż 50.000 opłat dodatkowych będą sukcesywnie przekazywane w kolejnych 4 miesiącach do 5-go dnia każdego miesiąca lub w terminie uzgodnionym przez strony umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy w okresie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy do zwindykowania nie więcej niż 260.000 opłat dodatkowych wystawionych za przejazd bez ważnego biletu. II. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany zgodnie z: 1) posiadanymi przez Wykonawcę procedurami przechowywania i opracowywania danych osobowych oraz zabezpieczenia serwerów, które w szczególności zawierają: a) wykaz budynków, pomieszczeń lub części pomieszczeń, tworzących obszar, w którym przetwarzane są dane osobowe; b) określenie środków technicznych i organizacyjnych niezbędnych dla zapewnienia poufności, integralności i rozliczalności przetwarzanych danych; c) procedury nadawania uprawnień do przetwarzania danych i rejestrowania tych uprawnień oraz wskazanie osoby odpowiedzialnej za te czynności; d) stosowane metody i środki uwierzytelnienia oraz procedury związane z ich zarządzaniem i użytkowaniem; e) procedury rozpoczęcia, zawieszenia i zakończenia pracy przeznaczone dla użytkowników systemu; f) procedury tworzenia kopii zapasowych danych oraz programów i narzędzi programowych służących do ich przetwarzania; g) sposób, miejsce i okres przechowywania: elektronicznych nośników informacji zawierających dane osobowe oraz kopii zapasowych, o których mowa w lit. f; h) sposób zabezpieczenia przed działaniem szkodliwego/ złośliwego oprogramowania, tzw. wirusów komputerowych, malware’ów, ransomware’ów itp.; i) procedury wykonywania przeglądów i konserwacji systemów oraz nośników informacji służących do przetwarzania danych; j) procedury zarządzania zdarzeniami bezpieczeństwa; k) procedury niszczenia nośników danych. 2) procedurą windykacyjną Wykonawcy zapewniającą ochronę korespondencji z dłużnikami, w szczególności zawierającą informacje o długu oraz nie zawierającą informacji niezgodnych z prawem. Minimalne wymogi dot. zabezpieczeń: 1. Obszar przetwarzania powinien być zabezpieczony przed dostępem osób nieuprawnionych na czas nieobecności w nim osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych. 2. Przebywanie osób nieuprawnionych w obszarze, o którym mowa w pkt 1 ,jest dopuszczalne w obecności osoby upoważnionej do przetwarzania danych osobowych. 3. W systemie informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych stosowane są mechanizmy kontroli dostępu do tych danych oraz jest on zabezpieczony fizycznie i logicznie przed zagrożeniami, w szczególności nieuprawnionym dostępem. 4. Jeżeli dostęp do danych przetwarzanych w systemie informatycznym posiada więcej niż jedna osoba, wówczas należy zapewnić rejestrowanie dostępu przynajmniej poprzez: a) indywidualny i niepowtarzalny identyfikator,; b) stosowanie hasła, które składa się przynajmniej z 8 znaków, przynajmniej po jednym z pośród następujących typów: - małe litery, - duże litery, - znaki specjalne, - cyfry; c) dla hasła 8 znakowego maksymalny czas zmiany hasła nie może przekroczyć 30 dni; d) dla hasła o większym skomplikowaniu może być zastosowany inny okres jego zmiany wynikający z Polityki Bezpieczeństwa Oferenta; e) dostęp do danych jest możliwy wyłącznie po wprowadzeniu identyfikatora i dokonaniu uwierzytelnienia; f) hasło dostępowe jest chronione przy zastosowaniu środków kryptograficznych; g) identyfikator użytkownika, który utracił uprawnienia, nie może być przydzielony innej osobie. 5. Kopie zapasowe są przechowywane w miejscach zabezpieczonych przed nieuprawnionym przejęciem, modyfikacją, uszkodzeniem lub zniszczeniem. 6. Mobilne urządzenia do przetwarzania danych oraz nośniki użytkowane poza obszarem przetwarzania, jeżeli jest to dopuszczone w Polityce Bezpieczeństwa, są chronione w sposób zapewniający poufność i integralność. 7. Urządzenia, dyski lub inne elektroniczne nośniki informacji, zawierające dane osobowe, przeznaczone do: a) likwidacji — pozbawia się wcześniej zapisu tych danych, a w przypadku gdy nie jest to możliwe, uszkadza się w sposób uniemożliwiający ich odczytanie; b) przekazania podmiotowi nieuprawnionemu do przetwarzania danych — pozbawia się wcześniej zapisu tych danych, w sposób uniemożliwiający ich odzyskanie; c) naprawy — pozbawia się wcześniej zapisu tych danych w sposób uniemożliwiający ich odzyskanie albo naprawia się je pod nadzorem osoby upoważnionej do przetwarzania w imieniu lub z upoważnienia Administratora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79940000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w sekcji IV.6.2 ogłoszenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3. 2. Oświadczenie Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje jego spełnianie. 4. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3, polega na zdolnościach innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę (ofertę, która została najwyżej oceniona), do złożenia aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 5. wykazu usług, o których mowa w sekcji III.1.3, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były lub są wykonywane (nazwy, adresy), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania 6. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Jeżeli w terminie, o którym mowa w sekcji IV.6.2, zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach