Przetargi.pl
Windykacja należności

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7115340 , fax. 095 7115433
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp.
    ul. Jagiellończyka 8 8
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7115340, fax. 095 7115433
    REGON: 01034470800657
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Windykacja należności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie windykacji należności Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. zasądzonej prawomocnym wyrokiem Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp. I Wydział Cywilny sygn. akt. IC 28/08 z dnia 15.05.2008r., poza granicami Polski ( Unia Europejska ), a w szczególności na terenie Wielkiej Brytanii i Niemiec. Umowa zostanie zawarta na okres 180 dni. Działania powinny dotyczyć prowadzenia postępowań egzekucyjnych i windykacyjnych. Z działań tych w terminie do trzeciego dnia następnego miesiąca należy złożyć miesięczne raporty wraz z udokumentowaniem kosztów jakie w tym okresie zostały poniesione. Kwota do windykacji wg stanu na 19.08.09r. wynosi: 2.274.564,74 zł, w tym: należność główna 940.100,30 zł, odsetki 1.280.182,44 zł, koszty procesu 54.206 zł, koszty postępowania 76 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 3.500 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt 2 ustawy z 9 listopada 200r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z póź. zm. ) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: BGŻ Oddział Gorzów Wlkp. 09 2030 0045 1110 0000 0037 8340 4. Ostatecznym terminem wniesienia wadium jest termin wyznaczony na dzień i godzinę składania ofert z tym, że wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w momencie upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. Kserokopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy dostarczyć w oryginale do siedziby OT Agencji ( pok. 522 ) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.09r.do godz. 9.00. Dokument powinien zawierać bezwzględne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 6. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w pkt 2, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - dokument potwierdzający uprawnienia zawodowe. ( np.: legitymacja, wpis na listę adwokatów bądź radców prawnych, koncesja, itp.). Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / dotyczy pracowników i podwykonawców/ - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. c) na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu - wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach