Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
- Data zamieszczenia: 2018-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
REGON: 67022346800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wiata D na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Staw Górny w Pionkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn: „Rewitalizacja istniejących budynków i nadanie im nowych funkcji społeczno-użytecznych na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Staw Górny w Pionkach – budynek D” jest wykonanie w systemie zaprojektuj i buduj wiaty D wzdłuż budynku B i C1 od strony południowej o powierzchni ok 400m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej wszystkich branż dla zadania, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę / dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych przyjętego bez sprzeciwu, 3) wykonanie prac budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację budowlano-wykonawczą dla zadania, 4) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. 2. Teren przeznaczony pod planowaną inwestycję położony jest na obszarze Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Polnej, znajdującym się w południowo-wschodniej części miasta, nad sztucznym zbiornikiem wodnym Staw Górny. Właścicielem terenu jest Miasto Pionki. Mapę do celów projektowych dostarczy Zamawiający. 3. Wiata D spełnia podwójną funkcjonalność: otwarta strefa społeczno-kulturowa – pomieszczenie wielofunkcyjne do organizacji warsztatów, szkoleń i targów lokalnego rzemiosła / produktów spożywczych pod dachem, ok 200 m2 przeznaczonych do przetrzymywania jachtu szkoleniowego oraz rowerów wodnych w okresie zimowym, w tej części wiata osłonięta ścianami i zamykana. Konstrukcja wiaty stalowa, w postaci ram o sztywnych węzłach w rozstawie ~5m. Słupy z dwuteowników walcowanych, rygiel ramy kratowy. Bramy uchylne, do pokrycia materiałem elewacyjnym z paneli warstwowych, z napędem. Przeszklenie z płyt z poliwęglanu komorowego, bezbarwnego. Elewacja i dach z płyt warstwowych, z termoizolacją. Współczynnik przenikania ciepła dla ścian zewnętrznych t < 8o – 0, 9 W/m2K. Elementy wykończenia - żaluzje drewniane z modrzewia syberyjskiego zabezpieczonego środkami dedykowanymi do impregnacji elewacji drewnianych, przeciw rozwojowi grzybów i pleśni, chroniące drewno przed dostaniem się wody w jego głąb, wymiary 50x300mm, zgodne z materiałem wykorzystanym do konstrukcji pawilonu nad wodą. 4. Realizacja wszystkich elementów projektu powinna uwzględniać możliwe do zastosowania energooszczędne środki techniczne i technologie oraz ograniczenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko (emisji spalin, hałasu, odpadów), zarówno na etapie budowy jak i użytkowania. 5. Obiekt, wszystkie jego elementy wraz ze związanymi z nimi urządzeniami i wyposażeniem, należy zaprojektować i zbudować w sposób zapewniający spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego, użytkowania, warunków sanitarno – higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami, oszczędności energii, odpowiedniej izolacyjności cieplnej i akustycznej przegród oraz warunków użytkowych zgodnych z przeznaczeniem obiektu. 6. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych i dostaw obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz zgodnie z innymi załącznikami do SIWZ. 8. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 8. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM. Inwentaryzację można dostarczyć po terminie odbioru robót. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 10. Standardy jakościowe: Standardy jakościowe zostały opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 11. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja dróg dojazdowych do wsi Rudnik
Dodano: 2024-06-20 - Budowa odcinków kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna
Dodano: 2024-06-13 - Wykonanie fundamentów remizy OSP z garażem w miejscowości Stara Wrona
Dodano: 2024-06-08 - Budowa chodnika przy drodze gminnej na działce nr 822/2 w Grabniaku
Dodano: 2024-05-22 - Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
Dodano: 2024-05-22 - Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków (...) – etap I”.
Dodano: 2024-04-22 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót związanych z remontem ul. Okrzei w ramach zadania budżetowego pn. „Remont dróg gminnych w Otwocku ul. Prusa i Okrzei”.
Dodano: 2024-04-22 - Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej (grawitacyjne w pasie drogowym + odgałęzienia ciśnieniowe) w m. Trablice gm. Kowala
Dodano: 2024-04-15