Przetargi.pl
Węzeł przesiadkowy Czerwonak. Ścieżka rowerowa przy drodze wojewódzkiej nr 196 od Miękowa w kierunku dworca kolejowego w Czerwonaku w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czerwonak.pl/; http://bip.czerwonak.pl/6826

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Węzeł przesiadkowy Czerwonak. Ścieżka rowerowa przy drodze wojewódzkiej nr 196 od Miękowa w kierunku dworca kolejowego w Czerwonaku w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Węzeł przesiadkowy Czerwonak. Ścieżka rowerowa przy drodze wojewódzkiej nr 196 od Miękowa w kierunku dworca kolejowego w Czerwonaku w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy: 1) Etap I – zaprojektowanie: a) wykonanie dokumentacji projektowej: projekt budowlany, wykonawczy, przedmiar robót, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy; b) uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID) z rygorem natychmiastowej wykonalności w trybie ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1474 ze zm.); 2) Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy, zgodnie z wymaganiami określonymi w STWiORB. Zakres robót obejmuje: a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe, b) krawężniki, obrzeża, ściek, c) podbudowy, nawierzchnie, d) przepusty, e) oznakowanie pionowe i poziome, f) usunięcie kolizji ENN, g) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, h) oświetlenie uliczne, i) zabudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym na przejeździe kolejowym, j) przebudowa infrastruktury technicznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załączniku 7 do niniejszej SIWZ, t.j.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym z załącznikami, dalej PFU. 4. Postanowienia inne: 1) cenę oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe; 2) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej, zgodnie z SIWZ, w tym w szczególności PFU, wraz z uzyskaniem decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności; b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową z uwzględnieniem wymagań określonych w STWiORB oraz zgodnie z Planem BiOZ, c) zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Inwentaryzacja powykonawcza musi zostać złożona Zamawiającemu w trzech egzemplarzach wraz z kopią mapy zasadniczej i potwierdzeniem jej złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu (PODGiK); d) odszukanie i ustalenie stanu znaków geodezyjnych w terenie, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. 2019 poz. 725 ze zm.), przed rozpoczęciem robót, w szczególności wyniesienie w terenie (stabilizację) granic nieruchomości podlegających podziałom geodezyjnym w związku ze ZRID; e) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; Zamawiający nie odpowiada za materiały, narzędzia i urządzenia składowane na terenie budowy; f) wykonanie i utrzymywanie zaplecza do narad koordynacyjnych na terenie budowy lub w jej bezpośredniej bliskości, g) zapewnienie dostaw energii elektrycznej i wody na swój koszt oraz bieżąca regulacja płatności za ich zużycie; h) opracowanie na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1990 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 784), uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i przedłożenie go Zamawiającemu w terminie do czasu przystąpienia do wykonywania robót budowlanych; i) oznakowanie miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymanie tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót; j) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w obrębie przejazdu kolejowego (teren PKP) zgodnie z wytycznymi i na zasadach określonych przez zarządcę obszaru tj. PKP S.A., PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.; k) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autora dokumentacji projektowej przez cały okres realizacji robót budowlanych, zgodnie z ustawa Prawo Budowlane (termin sprawowania nadzoru autorskiego - od daty rozpoczęcia budowy do dnia jej faktycznego zakończenia; jeżeli nie dojdzie do realizacji robót budowlanych nadzór autorski nie będzie sprawowany); l) wycinka zieleni kolidującej z inwestycją poprzedzona oznakowaniem zieleni podlegającej usunięciu. Pozyskane drewno jest własnością Zamawiającego. Należy oddzielić grubiznę opałową, ułożyć w stosy i przetransportować pod wskazane przez Zamawiającego adresy na terenie gminy Czerwonak (maksymalnie 10 lokalizacji w odległości do 10 km każda); m) ponoszenie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego; 3) W przypadku gdy konsekwencją realizacji przedmiotu Umowy będzie powstanie odpadów, Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701 ze zm.), a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spełniającymi warunki określone ww. ustawą; 4) Wykonawca zobowiązuje się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony środowiska. 5) W celu zachowania należytej staranności przy sporządzaniu oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669) . 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, tj.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847; Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp należy złożyć w oryginale. Zaleca się by dokument potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca, złożył wraz z ofertą, nie łącząc trwale z ofertą, tzn. w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty. W innym przypadku dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą postępowania z dopiskiem „wadium”, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 102/103. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu, z tytułu przelewu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Węzeł przesiadkowy Czerwonak. Ścieżka rowerowa przy drodze wojewódzkiej nr 196 od Miękowa w kierunku dworca kolejowego w Czerwonaku w formule „zaprojektuj i wybuduj”, znak sprawy: BZ.271.2.18.2019.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ; wykaz cen (tabela elementów ryczałtowych), stanowiący zał. 1a do SIWZ; zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 3 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XIII ust. 11 SIWZ; dowody równoważności, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdz. III ust. 5 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; wzór niniejszego oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach