Przetargi.pl
Weryfikacja danych zawartych w operacie ewidencji gruntów i budynków miasta Bytomia dla obrębu Rozbark

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Weryfikacja danych zawartych w operacie ewidencji gruntów i budynków miasta Bytomia dla obrębu Rozbark
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługa polegająca na okresowej weryfikacji danych zawartych w operacie ewidencji gruntów i budynków miasta Bytomia dla obrębu Rozbark przeprowadzona w trybie § 54 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1034 z późn. zm.). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia i Istotne postanowienia umowne - stanowiące załączniki nr 4a i 4b do siwz. Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności związane z: przeprowadzeniem wywiadu w terenie i pomiarami terenowymi, czynnościami związanymi z pozyskaniem i analizą materiałów znajdujących się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, w tym badaniem wiarygodności oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania. Obowiązek ten dotyczy ww. czynności w zakresie w jakim do ich wykonania nie są wymagane uprawnienia zawodowe. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w ww. zakresie nie dotyczy osób samodzielnie prowadzących działalność gospodarczą i osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac (właściciel firmy). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna składać się z: formularza oferty - załącznik nr 1 do siwz; oraz jeżeli dotyczy: pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; dokumentu/dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 5 siwz, zawierającego informacje określone w załączniku nr 3 do siwz ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach