Przetargi.pl
Weryfikacja danych i aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębów 1- Chwalęcice, 5- Śródmieście i 6- Słoneczne Miasta Gorzowa Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Weryfikacja danych i aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębów 1- Chwalęcice, 5- Śródmieście i 6- Słoneczne Miasta Gorzowa Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1.Porównanie treści ewidencyjnej i mapy numerycznej prowadzonej w systemie EWMAPA z częścią opisową ewidencji prowadzoną w systemie EWOPIS i doprowadzenie do jej zgodności w zakresie działek i użytków; 2.Porównanie mapy z terenem w zakresie użytków i budynków; 3.Pomiar użytków, pomiar brakujących budynków; 4.Sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących zmian użytków gruntowych z uwzględnieniem przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych; 5.Sporządzenie kart budynkowych dla brakujących budynków; 6.Uzupełnienie mapy numerycznej brakującymi budynkami i zaakceptowanymi zmianami użytków gruntowych; 7.Porównanie zapisów w ewidencji gruntów z zapisami działu I ksiąg wieczystych. Sporządzenie synchronizacyjnych wykazów zmian danych ewidencyjnych. W przypadku nieujawnionych w KW decyzji komunalizacyjnych przeanalizowanie ich zgodności z aktualnym operatem ewidencji gruntów i budynków i w razie konieczności dokonanie niezbędnych prac oraz sporządzenie dokumentacji do ujawnienia ww komunalizacji; 8.Usunięcie zauważonych oraz zgłoszonych przez zamawiającego błędów w odnowieniu operatu ewidencji gruntów; 9.Skompletowanie operatu geodezyjnego. Informacje dotyczące przedmiotowych obrębów przedstawiając się następująco: 1-Chwalęcice - Powierzchnia [ha]:678, Ilość działek:2517, Rok odnowienia ewidencji:1988, Rok przekształcenia mapy analogowej w numeryczną:1994 5- Śródmieście - Powierzchnia [ha]:174, Ilość działek:2767, Rok odnowienia ewidencji:1998, Rok przekształcenia mapy analogowej w numeryczną:1998 6- Słoneczne - Powierzchnia [ha]:240, Ilość działek:2711, Rok odnowienia ewidencji:1995, Rok przekształcenia mapy analogowej w numeryczną:1995.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, 3) dysponujący osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: minimum dwóch geodetów posiadających uprawnienia z zakresu Podziały i rozgraniczenia oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku spółki cywilnej oświadczenie podpisują wszyscy wspólnicy. 2. Wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Kopie uprawnień geodezyjnych dla osób wykazanych. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca nie dysponuje, ale na czas wykonania zamówienia będzie dysponował osobą wskazaną. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej musi dotyczyć każdego ze wspólników. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku spółek cywilnych zaświadczenia winny dotyczyć wszystkich wspólników. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 5 i 6 składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski potwierdzone przez Wykonawcę, potwierdzające że: i - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ii - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w punkcie i powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w punkcie ii powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminu wystawienia dokumentu określone dla punktów i, ii stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach