Przetargi.pl
Wentylacja mechaniczna, remont sali obsługi podatników Urzędu Skarbowego w Chełmie

Urząd Skarbowy w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5650201 do 08 , fax. 082 5643331
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Chełmie
    ul. Obłońska 20A 20A
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5650201 do 08, fax. 082 5643331
    REGON: 11002444900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wentylacja mechaniczna, remont sali obsługi podatników Urzędu Skarbowego w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.Wentylacja mechaniczna, remont sali obsługi podatników Urzędu Skarbowego w Chełmie (CPV: 45.33.12.10-1 instalowanie wentylacji, 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45.31.10.00-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych ). 2.W zakres robót objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: a)montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej w piwnicy budynku, b)montaż kanałów wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej zgodnie z wykazem elementów oraz wymiarów podanych na rysunkach, c)montaż nawiewników i wywiewników, d)montaż klap pożarowych, e)doprowadzenie wody grzewczej do nagrzewnicy powietrza, f)montaż tablicy sterowniczo-zasilającej, g)montaż elementów sterowania, h)regulacja wydajności powietrza. 3.Szczegółowy zakres robót określa: a)przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ, b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ, c)dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, Prawem budowlanym, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technologicznej oraz ze szczególną starannością dla uzyskania wysokiej jakości robót, b)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., c)właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie prowadzenia robót, d)użycie, w celu wykonania zamówienia, materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Ponadto zabrania się stosowania materiałów oraz wyrobów budowlanych nie odpowiadających wymaganiom Polskich Norm oraz innym wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach m. in. w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), e)posiadanie w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie np.: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru przedmiotu umowy, a na każde żądanie Zamawiającego przekaże do wglądu, f) wykonanie wszystkich niezbędnych ekspertyz, pomiarów i uruchomień, g)wykonywanie prac w sposób nie utrudniający funkcjonowania Urzędu. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prowadzenie prac również poza godzinami jego funkcjonowania,w tym w dni wolne od pracy. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego wywozu materiałów rozbiórkowych, wszelkich śmieci, gruzu, odpadów, opakowań i innych pozostałości po użytych materiałach, h)uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu, na który prowadzone roboty miały wpływ, i)poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia, j)ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałych w związkuz prowadzonymi robotami. 5.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach