Przetargi.pl
wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim oraz udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Okrzei 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5771274 , fax. 091 5772128
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6 6
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5771274, fax. 091 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim oraz udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zintegrowany System Informatyczny - zespół narzędzi i funkcjonalności oparty na jednej platformie programowej i jednej bazie danych, wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwie, optymalizujący procesy wewnętrzne i zewnętrzne zachodzące w jego najbliższym otoczeniu, obejmujący następujące obszary działalności przedsiębiorstwa : Finanse - Księgowość Kadry-Płace Środki Trwałe Inwestycje i Remonty Sprzedaż Towarów i Usług Zarządzanie Gospodarką Materiałową i Zaopatrzeniem Zarządzanie Gospodarką Transportową z Warsztatem, Zarządzanie Gospodarką Wodno-Ściekową Zarządzanie Gospodarką Odpadami Zarządzanie Gospodarką Cmentarną Zarządzanie Informacją i Kontroling Obsługa Klienta 2. Usługi wdrożeniowe - całokształt usług świadczonych przez Wykonawcę, których celem jest doprowadzenie do uruchomienia pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego we wszystkich obszarach działalności prowadzonej przez Zamawiającego. 3. System - jeśli nie wskazano inaczej, oznacza Zintegrowany System Informatyczny 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający powierzając realizację wdrożenie ZSI Oferentom zakłada, że zoptymalizuje tym samym swoje działania poprzez: a) integrację wspólnych procesów logistycznych realizowanych w poszczególnych obszarach działalności (obszarach organizacyjnych) b) poprawę szeroko rozumianej logistyki w zakresie prowadzonych działalności Zamawiający powierzając realizację wdrożenie ZSI Oferentom nie narzuca i nie wymaga od nich określenia techniki, metody ani standardu wdrażania ZSI. Oferenci definiując zakres i jakość wdrożenia ZSI nie mogą przyjmować za wyznacznik aktualnego stanu funkcjonowania aplikacji informatycznych u Zamawiającego. Zakres i jakość wdrożenia ZSI wyznaczają obszary działalności, obszary organizacyjne oraz wymagania Zamawiającego. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: 4.1.1 Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu ZSI (licencji ZSI i licencji dostępowych oprogramowania aplikacyjnego) zwanego dalej Systemem ZSI Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb amawiającego Zintegrowany System Informatyczny zgodne z niniejszą SIWZ, , (Załącznik 1,Załącznik 6) w ilości licencji: 57* *Zamawiający dopuszcza zmianę ilości licencji jeśli po analizie potrzeb lub w trakcie wdrożenia taka konieczność wystąpi. 4.1.2 Wykonanie konwersji i migracji baz danych z aktualnie posiadanych systemów informatycznych (Logica, Unisoft) do oferowanego Systemu ZSI, 4.1.3 Przeprowadzenie instruktażu/szkolenia użytkowników Systemu ZSI. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla użytkowników i administratorów w wymaganym zakresie niezbędnym dla osiągnięcia celów wdrożenia i wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności ZSI. Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi w wersji elektronicznej i na wydruku w języku polskim, zawierającą szczegółową instrukcję obsługi funkcjonalności ZSI, pozwalającą na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania. 4.1.4 Opieka nad systemem poprzez bezpłatne usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu przez okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego zgodnie z zapisami Wzoru Umowy Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność Zintegrowanego Systemu Informatycznego poprzez bezpłatne usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, z adaptacją do przepisów obowiązującego prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji wynikających ze zmiany przepisów prawnych. 4.1.5 Opieka nad systemem poprzez obsługę i serwis ZSI od czasu upływu gwarancji płatną co m-c na podstawie odrębnej umowy serwisowania i aktualizacji przez okres minimum 96 m-cy Wykonawca na podstawie odrębnej umowy zapewni serwis i aktualizację Zintegrowanego Systemu Informatycznego do nowszych wersji, poprzez usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu oprogramowania, aktualizację do przepisów obowiązującego prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji wynikających ze zmiany przepisów prawnych . 4.1.6 Zapewnienie komunikacji ZSI z oprogramowaniem X-track w zakresie niezbędnym dla realizacji funkcjonalności w obszarach obsługiwanych przez tę aplikację, zgodnie z zapisami - Załącznik nr 6 do SIWZ. 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 6 do SIWZ. 4.3 Wymagania dotyczące gwarancji na Zintegrowany System Informatyczny: a) gwarancja na bezawaryjne funkcjonowanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego obejmuje okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia b) gwarancja obejmuje nieodpłatne wykonanie wymaganych po zakończeniu wdrożenia korekt i poprawek wynikających z pojawiających się ewentualnych błędów a następnie ponowne dostosowanie ZSI do potrzeb Zamawiającego, aktualizację do przepisów obowiązującego prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji wynikających ze zmiany przepisów prawnych . c) szczegółowe zasady świadczenia gwarancji określone są we wzorze umowy stanowiącymZałącznik nr 7 do SIWZ 4.4. Wymagania dodatkowe: 1. Wykonawca winien zapewnić realizację wymagań określonych w pkt. 4.1.4 i 4.1.5 tj. serwis w czasie max. do 6 godzin od momentu zgłoszenia w razie nagłej awarii systemu, skutkującej zagrożeniem destabilizacji pracy Zamawiającego 2. Wykonawca winien być właścicielem praw autorskich oraz winien posiadać prawo do dysponowania i modyfikacji kodu źródłowego oferowanego zintegrowanego systemu informatycznego 3. Oferowane oprogramowanie winno działać komunikując się z użytkownikiem wyłącznie w języku polskim 4. Oferowany system powinien działać zgodnie z polskim prawodawstwem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 18 grudnia 2009 roku, do godziny 10.00 w wysokości: 14.000,00 zł. (słownie: czternaście tysięcy złotych ). 15.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku w formach wymienionych poniżej: 1. w pieniądzu, płatne przelewem na konto: Bank PEKAO S.A. I o. Stargard, nr 16124039011111000042165073 z dopiskiem (Wpłata wadium - TS-I -44/2009). 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 l ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) 15.3 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 15.4 W przypadku wniesienia wadium przelewem, Wykonawca winien zamieścić w ofercie potwierdzenie dokonania przelewu a nie polecenie dokonania przelewu (to ostatnie nie jest dowodem wniesienia wadium). 15.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione, jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego. 15.6 Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach ubezpieczeniowych albo w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 1 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późń.zm.) (oryginały tych dokumentów należy załączyć do oferty) w treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, 3. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku braku ww. zapisu wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony. 15.7 Zwrot wadium 15.7.1 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 15.7.2 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15.7.3 Ponadto zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 15.7.4 Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 15.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3,nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 8.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, 8.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 8.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.5. spełniają warunki szczegółowe, w tym: a) udokumentują roczny przychód ze sprzedaży usług i produktów informatycznych netto z działalności operacyjnej w ostatnich trzech latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł b) wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł c) wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 5 zakończonych wdrożeń, systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem oraz udokumentują ich trwałość w postaci referencji i umów ( np. umów serwisowych, umów eksploatacyjnych, umów licencyjnych itp.) potwierdzających funkcjonowanie systemów w przedsiębiorstwach , przez zakończone wdrożenie rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością (szczegółowe wymagania zawarto w pkt. 9.3.1) d) potwierdzą spełnienie wymagań wymienionych w Załącznikach nr 1 do SIWZ i możliwość uzyskania funkcjonalności wymienionych w Załącznikach 1/1-12 do SIWZ w wyniku wdrożenia, przez oferowany ZSI e) potwierdzą posiadanie praw autorskich i prawo do dysponowania i modyfikacji kodu źródłowego oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego. 8.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wykonawcy. 9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 9.1 Status prawny - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 9.1.1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki z art. 22 ust. 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale. 9.1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. Pełnomocnictwo musi spełniać wymogi ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz. 960 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie sposobu pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty (Dz. U. Nr 110 poz. 1176 ze zm.) 9.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2 Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 9.2.1. Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Obowiązek przedłożenia sprawozdań finansowych dotyczy tych lat obrotowych, za które wykonawca zgodnie z przepisami o rachunkowości na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jest obowiązany posiadać sporządzone sprawozdanie. 9.2.2. polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.3 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 9.3.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zakończonych wdrożeń, systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem z udokumentowaniem ich trwałość, przy czym: a) przez zakończone wdrożenie rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością b) przez trwałość projektu rozumie się wdrożony i funkcjonujący zintegrowany system informatyczny udokumentowany w postaci referencji i umów ( np. umów serwisowych, umów eksploatacyjnych, umów licencyjnych itp. c) w ramach każdego z tych projektów wdrożono co najmniej następujące funkcjonalności: Finanse - Księgowość Kadry-Płace Środki Trwałe Sprzedaż Towarów i Usług d) w ramach każdego z 3 zakończonych wdrożeń, wdrożenia te dotyczyły przedsiębiorstw komunalnych realizujących między innymi zadania z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, gospodarki odpadowej , gospodarki cmentarnej e) w ramach wdrożeń dot. przedsiębiorstw komunalnych wdrożono funkcjonalności : Gospodarka Materiałowa Gospodarka Wodno-Ściekowa Gospodarka Odpadami Gospodarka Transportowa Gospodarka Cmentarna Zamawiający wymaga aby ww. warunek w wymaganych trzech wdrożeniach został spełniony łącznie tzn. wystarczające jest aby każda z wymienionych funkcjonalności znalazła się co najmniej w jednym z trzech wymienionych wdrożeń. Oferowany System ZSI w tych przedsiębiorstwach powinien funkcjonować na jednej wspólnej bazie Microsoft SQL Server 2000 lub wersjach wyższych z zastrzeżeniem zawartym w ust. 9 pkt. d Załącznika nr 1 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wdrożenia ,w dokumentach tych muszą znaleźć się jednoznaczne zapisy potwierdzające wdrożenie funkcjonalności systemu wymienionych w pkt. 9.3.1. c , d i e, a także stwierdzenia trwałości wdrożenia ,tj. że wdrożony system funkcjonuje zgodnie z wymaganiami i realizuje wszystkie zamówione funkcjonalności (np. referencje wystawione przez zleceniodawcę wdrożenia, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 9.3.2 Potwierdzenie spełnienia wymagań wymienionych w Załącznikach nr 1 do SIWZ i możliwości uzyskania funkcjonalności wymienionych w Załącznikach 1/1-12 do SIWZ w wyniku wdrożenia, przez oferowany ZSI 9.3.3 Prezentację multimedialną oferowanego ZSI - wymagania zawarto w Załączniku nr 8 do SIWZ 9.4 Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii notarialnej pełnomocnictwa. 9.5 Kwestię składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach