Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42217 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 37 24 200 , fax. 34 37 24 250
- Data zamieszczenia: 2018-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
42217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 37 24 200, fax. 34 37 24 250
REGON: 274129000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.czestochowa.pl/mops2
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Częstochowie modelu oddzielenia pracy socjalnej od usług oraz pracy administracyjnej – część III: Sporządzenie raportów z monitoringu funkcjonowania wdrażanych usprawnień organizacyjnych wraz z opracowaniem narzędzi i procedur do prowadzenia monitoringu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie czterech raportów z monitoringu funkcjonowania wdrażanych usprawnień organizacyjnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Częstochowie wraz z opracowaniem narzędzi i procedur do prowadzenia monitoringu. Monitoring obejmuje 4 okresy, a jego efektem finalnym będą raporty wraz z propozycjami zmian bądź ulepszeń: 1) monitoring za okres V – VIII 2018 roku wraz z opracowaniem narzędzi i procedur dostosowanych do przedmiotu monitoringu (np. wywiady z pracownikami, analiza dokumentacji wdrożeniowej, rozmowy z kadrą zarządzającą, ocena efektów pracy). Mając na uwadze, iż wymagany raport dotyczy okresu zakończonego oraz fakt, że jego sporządzenie wymaga wypracowania narzędzi, które służyć będą analizie i ocenie kolejnych okresów wdrażania modelu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia raportu w terminie do dnia 31 października 2018 roku. 2) monitoring w okresie IX – XII 2018 roku – raport z monitoringu należy przedstawić w terminie do dnia 31 grudnia 2018 roku; 3) monitoring w okresie I – IV 2019 roku – raport z monitoringu należy przedstawić w terminie do dnia 30 kwietnia 2019 roku; 4) monitoring w okresie V – VIII 2019 roku – raport z monitoringu należy przedstawić w terminie do dnia 31 sierpnia 2019 roku. Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia dwóch ekspertów, tj.: eksperta ds. wdrażania modelu oraz eksperta ds. monitoringu. Monitoring będzie prowadzony w siedzibie Zamawiającego w terminach ustalonych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Raport winien zawierać szczegółową analizę wypracowanej w trakcie wdrażania modelu dokumentacji, ocenę efektywności przyjętych rozwiązań oraz prezentować wyniki badań przeprowadzonych w oparciu o zastosowane narzędzia oraz wytyczne co do dalszego wdrażania modelu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79410000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy – należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza; 3) oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną