Przetargi.pl
Wdrożenie usługi katalogowej Active Direktory wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie systemu awaryjnego zasilania serwerowi.

Regionalny Szpital ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 31
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3530262 , fax. 094 3554408
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital
    ul. Łopuskiego 31 31
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3530262, fax. 094 3554408
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie usługi katalogowej Active Direktory wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie systemu awaryjnego zasilania serwerowi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Wdrożenie usługi katalogowej Active Direktory wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania. Zadanie nr 2 Wykonanie systemu awaryjnego zasilania serwerowi. Firma instalacyjna jest zobowiązana do przeprowadzenia wizji lokalnej. Dokument z jej odbycia powinien być załączony do oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ 30.23.31.40-4, 45.31.00.00-3 48.82.10.00-9, 32.42.50.00-8, 72.26.30.00-6, 72.26.80.00-1, 30.23.60.00-2, 31.68.25.30-4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302331404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 300,00 zł , słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100, w tym: Dla zadania nr 1 - 4 800 zł Dla zadania nr 2 - 1 500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną