Przetargi.pl
Wdrożenie uniwersalnego narzędzia informatycznego do badania obciążenia pracą wszystkich grup zawodowych w sądownictwie powszechnym

Ministerstwo Sprawiedliwości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5212773, 5212888, 5212214 , fax. 22 6289785, 5212697
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11 11
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, fax. 22 6289785, 5212697
    REGON: 00031915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie uniwersalnego narzędzia informatycznego do badania obciążenia pracą wszystkich grup zawodowych w sądownictwie powszechnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wdrożenie uniwersalnego narzędzia informatycznego do badania obciążenia pracą wszystkich grup zawodowych w sądownictwie powszechnym 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie narzędzia do badania obciążenia pracą pracowników sądów w formie raportów oraz dashboard-ów na platformie Business Objects wraz z usługami programistycznymi. Wykonawca w ramach zamówienia : 1) na podstawie danych gromadzonych w BW dla części statystycznej (AS SAP), kadrowej (SAP HR) i finansowej (SAP FI) przygotuje kostkę lub kostki danych dla raportów i kokpitów menadżerskich dotyczących obciążenia pracą, 2) zaprojektuje automatycznie zasilane słowniki dla Rachunku Kosztów (SAP ABC) danymi: a. z Departamentu Strategii i Deregulacji (ilość wpływu, załatwienia spraw, ilość tomów, itd); b. z Departamentu Sądów, Organizacji i Analiz Wymiaru Sprawiedliwości (procesy, podprocesy, działania, czasy jednostkowe działań, itd), 3) zaprojektuje i zbuduje odpowiednie raporty (BO Crystal Reports, BO Web Intelligence), 4) zaprojektuje i zbuduje kokpity menedżerskie (BO Dashboards), 5) przeprowadzi szkolenia dla administratorów i użytkowników, 6) zapewni wsparcie dla Zamawiającego w okresie 36 miesięcy po odbiorze narzędzia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został zawarty w załącznikach do Wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w sytuacjach, gdy nastąpi co najmniej jedna z okoliczności: 4.1.1. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca osobą, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację Umowy; 4.1.2. konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem zmian przepisów prawa wpływających na realizację Umowy, w tym zmiany stanu prawnego regulującego ustrój i organizację sądownictwa powszechnego, jak również zmian dotyczących organizacji pracy sądów wynikających z wewnętrznych regulacji o charakterze organizacyjnym, w zakresie istotnym dla realizacji Umowy, 4.1.3. zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, wówczas termin może zostać przesunięty o czas trwania przeszkody; 4.1.4. w toku realizacji Umowy wyniknie potrzeba zaimplementowania oprogramowania własnego lub standardowego lub wykonania innej usługi, niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy, a których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy, wówczas termin może zostać przesunięty o czas trwania przeszkody; 4.1.5. zmiany wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które wpływają na prawa lub obowiązki Stron Umowy lub oddziałują na Przedmiot Umowy; Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zamówienie jest współfinansowane w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w sytuacji, gdy nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przeznaczone na sfinansowanie w części przedmiotowego zamówienia. Pozostałe 15% finansowania pochodzić będzie ze środków krajowych. 6. Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt.: Wprowadzenie e-usług w resorcie sprawiedliwości, Priorytet V Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), działanie 5.3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach