Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
- Data zamieszczenia: 2013-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
ul. Filtrowa 57 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
REGON: 00000005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemu wsparcia zarządzania centralnymi systemami bezpieczeństwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie centralnego systemu zarządzania bezpieczeństwem zapór sieciowych, routerów oraz przełączników, w tym:
1.1 udzielenie licencji i dostawa dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonych licencji,
1.2 wdrożenie systemu,
1.3 przeprowadzenie testów systemu,
1.4 opracowanie dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenie warsztatów powdrożeniowych,
1.5 przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego,
1.6 świadczenie Asysty technicznej Wykonawcy - Integratora przez okres 12 miesięcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
Miejscem realizacji dostaw oraz usług będzie siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.
4. Termin wykonania zamówienia:
4.1 dostawa dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonych licencji - w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
4.2 wdrożenie systemu - w terminie 70 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
4.3 przeprowadzenie testów systemu - w terminie 70 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
4.4 opracowanie dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenie warsztatów powdrożeniowych - w terminie 70 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
4.5 przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego - terminie 2 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru etapu pierwszego realizacji umowy (do 2 miesięcy po upływie 70 dni kalendarzowych przewidzianych na wdrożenie systemu),
4.6 świadczenie Asysty technicznej Wykonawcy - Integratora - przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu etapu pierwszego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 482193009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy, 00/100).
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
7.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
7.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do zdalnego zarządzania strukturą IT, znajdującą się w Urzędzie Dzielnicy Targówek.
Dodano: 2013-08-22 - Dostawa oprogramowania administracyjnego dla Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Dodano: 2012-11-30 - ZP.2010.16.2011 Zakup programu do audytu oprogramowania, inwentaryzacji sprzętu i kontroli użytkowników
Dodano: 2011-09-26 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
Dodano: 2010-01-19 - Dostawa oprogramowania do obsługi oddziału szpitalnego w ramach wyposażenia oddziału V.
Dodano: 2009-04-14