Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5966160 , fax. 022 5966474, 8279354
- Data zamieszczenia: 2015-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
ul. Karowa 2 2
00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5966160, fax. 022 5966474, 8279354
REGON: 00137222900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - ROZBUDOWA SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO SIMPLE ERP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu w tym zakup niezbędnego sprzętu i aparatury polegająca na rozbudowie systemu finansowo-księgowego SIMPLE ERP w Szpitalu Klinicznym im. ks. Anny Mazowieckiej wraz z udzieleniem przez Wykonawcę minimum 12-miesięcznej gwarancji i świadczeniem usług serwisowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Rozbudowę użytkowanego obecnie przez Zamawiającego oprogramowania Simple ERP o dodatkowe moduły: a) Oprogramowanie e-pit b) Dane nadzorowane c) Oprogramowanie do obsługi inwentaryzacji za pomocą kodów kreskowych 2. Dostarczenie sprzętu komputerowego tj. 3 szt. kolektorów danych z czytnikiem laserowym. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności oraz minimalne wymagania sprzętowe zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ - Lista funkcji. 3. Wdrożenie systemu i szkolenia W obrębie usługi wdrożenia Wykonawca dostarczy licencje dla oferowanych modułów oprogramowania, a także przeprowadzi szkolenie dla 10 osób. W terminie 3 dni od daty zawarcia Wykonawca konsultując się z Zamawiającym opracuje szczegółowy harmonogram wdrożenia systemu i przeprowadzenia szkoleń. 4. Komunikacja z serwisem Zamawiający będzie upoważniony do kontaktów telefonicznych, faksowych, e-mailowych z Serwisem w dni powszednie w godzinach 8-16. (Dostęp do systemu serwisowego Wykonawcy 24h/7 dni w tygodniu). W ramach usługi Serwis Wykonawca udzielać będzie porad i konsultacji odnośnie Oprogramowania. W ramach usługi Serwis Wykonawca jest upoważniony przez Zamawiającego do zdalnego dostępu do Bazy danych oraz możliwości zdalnego uruchomienia Aplikacji lub usunięcia Błędu Aplikacji. 5. Serwis aplikacji Usługa obejmuje przyjmowanie i obsługę zgłoszeń Zamawiającego w zakresie Błędów Aplikacji zgodnie z czasami realizacji właściwymi dla tego rodzaju błędów określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ - Wymagane minimalne parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych. W momencie stwierdzenia Błędu Aplikacji Zamawiający kontaktuje się z Serwisem na zasadach przewidzianych w usłudze, o której mowa w pkt. 4 Komunikacja z Serwisem. W trakcie kontaktu serwis wraz z Zamawiającym podejmują działania mające na celu usunięcie Błędu Aplikacji, polegające na właściwym jego zdiagnozowaniu i określeniu uciążliwości, a następnie - w zależności od postawionej diagnozy - zainicjowaniu odpowiednich procedur naprawczych. W przypadku niemożności usunięcia Błędu Aplikacji w czasie jego zgłoszenia i kontaktu z Serwisem - Serwis usuwa Błąd Aplikacji w czasie określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych przy pomocy zdalnego dostępu, w kontakcie telefonicznym, faxowym, e-mailowym z Zamawiającym lub stawiając się w siedzibie Zamawiającego. Zastrzeżenia: - Zmiany funkcjonalne sugerowane przez Zamawiającego będą wprowadzane w terminach z nim uzgodnionych. - Zlecone prace nad zmianami w Aplikacjach związane ze zmianą przepisów będą rozpoczęte przez Wykonawcę nie później niż w dniu ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych dotyczących tych zmian, - Zlecone zamiany związane ze zmianą przepisów będą wykonywane przez Wykonawcę tak, aby termin instalacji Upgrade´u lub Patcha Aplikacji związanych z tymi zmianami pozwalał na zastosowanie Aplikacji zgodnie z terminami wymaganymi przez ustawy i przepisy wykonawcze, najpóźniej w dniu wejścia w życie. W przypadku gdyby termin ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych był krótszy niż 7 dni przed datą ich wejścia w życie i nie pozwalał na dostosowanie się do wymogów powyższych zmian, Wykonawca poda termin dostarczenia i wprowadzenia Upgrade´u lub Patcha Aplikacji zgodny z możliwościami realizacji, nie dłuższy jednak niż 14 dni od daty ukazania się ustaw i przepisów wykonawczych 6. Usługi serwisowe i gwarancyjne Szczegółowe warunki usług serwisowych i gwarancyjnych zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w miejsce wymaganej przez Zamawiającego rozbudowy systemu finansowo - księgowego o moduły: a) Oprogramowanie e-pit b) Dane nadzorowane c) Oprogramowanie do obsługi inwentaryzacji za pomocą kodów kreskowych rozwiązania równoważnego polegającego na dostawie w całości nowego rozwiązania (systemu) lub zmodernizowania i rozbudowy istniejącego oprogramowania (systemu) w taki sposób, aby w jak najszerszym zakresie zostały zaspokojone obecne i przyszłe potrzeby Zamawiającego. Koniecznym w takim wypadku jest zachowanie pełnej wzajemnej interoperacyjności nowo wdrażanych modułów/grup funkcjonalności, a także w przypadku rozbudowy, pełnej interoperacyjności z modułami/grupami/systemami funkcjonalności już funkcjonującymi u Zamawiającego. Szczegółowy opis obecnie posiadanego przez Zamawiającego systemu wraz z funkcjonalnościami i zakresem danych przewidzianych do migracji do nowego systemu określony jest w załączniku nr 10 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca dokonuje rozbudowy systemu posiadanego przez Zamawiającego przy użyciu produktu z innej linii produktowej (rozumianej jako produkt o innej nazwie handlowej lub innym zarejestrowanym znaku towarowym) Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wszystkie posiadane przez Zamawiającego moduły posiadanego systemu do ich najnowszej wersji z linii produktowej wdrażanej jako rozbudowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484430005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i Serwis gwarancyjny
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - ROZBUDOWA SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO SIMPLE ERP
Dodano: 2015-07-01 - WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - ROZBUDOWA SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO SIMPLE ERP
Dodano: 2015-05-07 - Świadczenie opieki serwisowej oraz powdrożeniowej dla oprogramowania autorstwa SIMPLE S.A.: SIMPLE.ERP FINANSE i KSIĘGOWOŚĆ, SIMPLE.ERP MAJĄTEK TRWAŁY, SIMPLE.ERP OBRÓT TOWAROWY, SIMPLE.ERP INFO, SIMPLE.ERP ANALIZATOR BIZNESOWY oraz SIMPLE.ERP PERSONEL
Dodano: 2015-04-17 - Usługa informatyczna dotycząca oprogramowania systemu Asseco Softlab ERP (moduł kadrowo - płacowy) na potrzeby Teatru Wielkiego Opery Narodowej
Dodano: 2014-05-14 - Usługa informatyczna dotycząca oprogramowania systemu Asseco Softlab ERP (moduł finansowo - księgowy i środki trwałe) na potrzeby Teatru Wielkiego Opery Narodowej
Dodano: 2014-04-29 - Usługa informatyczna dotycząca oprogramowania systemu Asseco Softlab ERP (moduł kadrowo - płacowy) na potrzeby Teatru Wielkiego Opery Narodowej.
Dodano: 2014-04-24 - Świadczenie opieki serwisowej dla oprogramowania autorstwa SIMPLE S.A.: SIMPLE.ERP FINANSE i KSIĘGOWOŚĆ, SIMPLE.ERP MAJĄTEK TRWAŁY, SIMPLE.ERP OBRÓT TOWAROWY, SIMPLE.ERP INFO, SIMPLE.ERP ANALIZATOR BIZNESOWY oraz SIMPLE.ERP PERSONEL
Dodano: 2014-04-18 - Opieka serwisowa oprogramowania SIMPLE ERP na okres 36 miesięcy wraz z 150 godzinami konsultacji.
Dodano: 2013-12-17 - Oprogramowanie finansowo -księgowe SZ-23/15/11
Dodano: 2011-12-06 - Dostawa Systemu Finansowo - Księgowego wraz z instalacją i wdrożeniem
Dodano: 2011-09-09