Przetargi.pl
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr w 6 Jednostkach Samorządu Terytorialnego

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 50-062 Wrocław, pl. Solny 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 783 53 10 , fax. 71 783 53 11
  • Data zamieszczenia: 2013-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna
    pl. Solny 14 14
    50-062 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 783 53 10, fax. 71 783 53 11
    REGON: 02020423000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.araw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr w 6 Jednostkach Samorządu Terytorialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na wcześniejszym badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników 6 Jednostkach Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej). 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wdrożeniu systemu rozwoju kompetencji kadry w 6 JST: a) Starostwo Powiatowe w Złotoryi - 57 stanowisk urzędniczych b) Urząd Gminy w Wiszni Małej - 32 stanowiska urzędnicze c) Urząd Gminy w Kostomłotach - 25 stanowisk urzędniczych d) Urząd Gminy w Czernicy - 38 stanowisk urzędniczych e) Urząd Gminy w Długołęce - 103 stanowiska urzędnicze f) Urząd Miasta w Siechnicach - 74 stanowiska urzędnicze. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 zadań: a) Zadanie I - Audyt diagnozujący opisy co najmniej 329 stanowisk pracy w 6 JST. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie liczby stanowisk, jeśli będzie ona wynikała ze zamian kadrowych w poszczególnych Urzędach (?10 stanowisk). W ramach zadania Wykonawca przeprowadzi: Analizę dokumentacji i opisów stanowisk pracowniczych w Urzędach poprzez zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Urzędu na podstawie dokumentacji przekazanej przez Urząd oraz poprzez przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod). Analizę specyfiki pracy urzędników na stanowiskach poprzez zapoznanie się z zakresami czynności pracowników. Opracowanie profili kompetencyjnych poprzez określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań. Podsumowaniem Zadania I są 2 raporty z opracowanymi profilami kompetencyjnymi odpowiednio dla struktury JST - 1 dla Powiatu i 1 dla Gminy). b) Zadanie II - Ocena wiedzy i umiejętności pracowników z 6 JST. W ramach Zadania Wykonawca przeprowadzi ocenę wiedzy i umiejętności na próbie co najmniej 160 pracowników z 6 JST, dobranych proporcjonalnie do liczby stanowisk urzędniczych w poszczególnych Urzędach, z czego 20 % będą stanowili kierownicy. Ocena wiedzy i umiejętności zostanie przeprowadzona w sposób testowy. Podsumowaniem Zadania II jest sprawozdanie z jego przeprowadzenia. c) Zadanie III - Przygotowanie raportu podsumowującego badania jakościowe dla każdej z 6 JST. W ramach zadania Wykonawca przygotuje 6 raportów podsumowujących badania jakościowe zawierających wyniki badania kompetencji kadr poprzez: Wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych Rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w dłuższej perspektywie czasu (co najmniej 2 lata). d) Zadanie IV - Opracowanie modelu rozwoju kompetencji kadr i wdrożenie systemu w każdej z 6 JST. W ramach powyższego zadania Wykonawca powinien zaproponować model rozwoju kompetencji kadr oraz jego wdrożenie dla każdej z 6 JST, uwzględniając: Metodologię budowy i rozwoju kompetencji kadr dopasowanej do specyfiki każdego Urzędu z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników. Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników. Model wypełniania zdiagnozowanych luk kompetencyjnych w oparciu o odpowiednie szkolenia, a także model systematycznej ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn. e) Zadanie V - Przeprowadzenie szkolenia przedstawicieli kierowników oraz osób odpowiedzialnych za procesy kadrowe z 6 JST. W ramach powyższego zadania Wykonawca ma za zadanie przeszkolić co najmniej 10 pracowników z 6 JST (szkolenie: 1 grupa x 8 godz.) w zakresie: Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych Przeprowadzania rekrutacji pracowników Przeprowadzania audytów kompetencyjnych Okresowych ocen pracowników. Uczestnicy szkolenia zostaną zrekrutowani zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn. Podsumowaniem Zadania V będzie sprawozdanie ze szkolenia. 3. Pozostałe warunki zamówienia: a) Termin wykonania zamówienia: do dnia 12 lipca 2013 roku. Zadanie I - do dnia 31 marca 2013 roku. Zadanie II - do dnia 30 kwietnia 2013 roku. Zadanie III - do dnia 31 maja 2013 roku. Zadanie IV - do dnia 30 czerwca 2013 roku. Zadanie V - do dnia 12 lipca 2013 roku. b) Warunki szkolenia: Wykonawca zapewnia salę, poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, woda), sprzęt audiowizualnego oraz inne pomoce i materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia, gdy te okażą się potrzebne. Szkolenie zostanie zrealizowane we Wrocławiu lub w innym miejscu oraz terminie uzgodnionymi przez Wykonawcę z przedstawicielami Urzędów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na 4 tygodnie przed terminem rozpoczęcia szkolenia w formie elektronicznej do akceptacji plan szkoleniowy zawierający zakres merytoryczny szkolenia. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu sprawozdanie ze szkolenia. Wzór sprawozdania Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 2 tygodni od podpisania Umowy. Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia przed jego rozpoczęciem następujące formularze do wypełniania: deklarację uczestnictwa w szkoleniu, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz listę obecności oraz przeprowadzani wśród uczestników ankietę ewaluacyjną na końcu szkolenia. Wzory tych dokumentów Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie dwóch tygodni liczonych od dnia podpisania Umowy. Przetwarzanie danych osobowych reguluje odrębna zawarta z Wykonawcą umowa. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia oryginały dokumentacji szkoleniowej: listę obecności, deklaracje uczestnictwa w projekcie, oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, ankiety ewaluacyjne oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie wydanych uczestnikom szkolenia zaświadczeń. c) Inne warunki: Wytyczne EFS: Wszystkie opracowane dokumenty oraz sale szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej. Wykonawca po zakończeniu poszczególnych zadań przekaże Zamawiającemu do dokumentacji Projektu w formie elektronicznej kopie 2 raportów z opracowanymi profilami kompetencyjnymi odpowiednimi dla struktury JST (powiatu i gminy), kopie 6 raportów podsumowujących wyniki badania kompetencji kadr, kopie modelu rozwoju kompetencji kadr wraz z uwierzytelnionymi kopiami protokołów odbioru przez przedstawicieli właściwych Urzędów. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w sposób niepowodujący dezorganizacji pracy w Urzędach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość osób dedykowanych do pracy przy realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.araw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach