Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
- Data zamieszczenia: 2010-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
REGON: 27628477900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników urzędów na podstawie aktualnych opisów stanowisk w Starostwie Powiatowym w Mikołowie oraz w urzędach miast i gmin powiatu mikołowskiego: Mikołowa, Łazisk Górnych, Orzesza, Ornontowic i Wyr w ramach projektu Kompetentni w administracji - wdrażanie usprawnień w funkcjonowaniu i rozwój kompetencji kadr jednostek samorządu terytorialnego Powiatu Mikołowskiego realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników sześciu urzędów (gmin powiatu mikołowskiego i starostwa) na podstawie aktualnych opisów stanowisk. Do zadań Wykonawcy należy: 1.1. Wykonanie analizy aktualnych opisów stanowisk grup pracowników i przedstawienie ich w formie matrycy kompetencji poprzez: a) badanie dokumentacji urzędów - w szczególności należy zwrócić uwagę na stosowane opisy stanowisk pracy na kartach stanowisk pracy a także na zapisy w regulaminie organizacyjnym bądź statucie jednostki samorządowej czy przyjętej strategii. Cenne informacje mogą być także zawarte w formularzach okresowych ocen pracowniczych czy dokumentacji z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko pracy. Analizy opisów stanowisk grup pracowników należy dokonać na próbie 250 pracowników łącznie w 6 urzędach (dane osób uzyskane we współpracy z Zamawiającym po określeniu warunków doboru); b) identyfikowanie kompetencji nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku tj. określenie kompetencji, ich nazwanie i precyzyjne zdefiniowanie: opis kompetencji dla danego stanowiska winien obejmować: nazwę kompetencji, jej ogólną definicję oraz szczegółowe określenie tzw. poziomów spełnienia (zazwyczaj wyszczególnia się trzy lub pięć takich poziomów) wraz z podaniem zachowań (tzw. behawioralnych wyznaczników danej kompetencji) charakterystycznych dla kolejnych poziomów nasilenia kompetencji oraz przykłady zachowań, które świadczą o braku danej kompetencji. Wszystkie zidentyfikowane i zdefiniowane kompetencje w organizacji winny tworzyć tzw. matrycę (listę) kompetencji, która nie powinna być zbyt rozbudowana. Docelowo taka matryca nie powinna liczyć więcej niż 14 kompetencji (optymalnie 8-10). Matryca kompetencji będzie zawierać rekomendacje pożądanych kompetencji przez pracowników dla każdej z grup pracowników. Wykonawca zaproponuje kryteria minimalne dla każdego ze stanowisk, których posiadanie jest niezbędne do efektywnego wywiązywania się ze swoich obowiązków wraz ze wskazaniem ich poziomu. 1.2 Opracowanie metodologii weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych poprzez: a) Stworzenie tzw. modelu weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych. Całościowy model weryfikacji kompetencji winien zawierać nie tylko informacje o kompetencjach i ich pożądanym poziomie, ale także informować o znaczeniu kolejnych kompetencji dla danej funkcji lub stanowiska (np. kompetencja progowa lub jakościowa czy stanowiskowa itp.) oraz precyzować sposoby ich pomiaru (weryfikacji). Sformułowany model winny cechować między innymi: przejrzystość (brak dwuznaczności, prostota języka opisu kompetencji), adekwatność (związek z obszarem działania, czyli użyteczność modelu dla procesów selekcji, oceny, rozwoju itp.) oraz bezpośrednie związanie ze specyfiką urzędu (model weryfikacji kompetencji powinien być odpowiedzią na unikalne potrzeby i cele danego urzędu) i otwarcie na zmiany (łatwość modyfikacji/ aktualizacji/ uzupełniania modelu w razie konieczności, model powinien brać pod uwagę organizację urzędu oraz przewidywać reakcje na zmiany w otoczeniu organizacji i prawa). b) Wykonawca opracuje metody badawcze możliwe do przeprowadzenia przez Zamawiającego. Wykonawca sporządzi przykładowe kwestionariusze badawcze w ilości 6 szt. c) Wykonawca na podstawie raportu opracuje analizę SWOT, wszystkich przedstawionych metod badawczych. 1.3 Opracowanie metodologii budowy i rozwoju kompetencji kadr dopasowanej dla każdego z 6 urzędów z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych poprzez: a) Opracowanie modelu eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia a także model systematycznej oceny i rozwoju kompetencji pracowników oraz aktualizacji samych matrycy kompetencyjnych. b)Opracowanie metod badawczych możliwych do przeprowadzenia przez Zamawiającego. Wykonawca wskaże obszary, które powinny być regularnie badane w celu identyfikacji potrzeb szkoleniowych i rozwoju kompetencji kadr. 1.4 Wykonanie analizy potrzeb szkoleniowych dla każdego z 6 urzędów w perspektywie długookresowej i sporządzenie raportu poprzez: a) Przygotowanie planu i harmonogramu szkoleń wraz z ich podstawowym zakresem w ujęciu min. dwuletnim z uwzględnieniem priorytetów, tematów i form szkoleń dla każdej z luk kompetencyjnych zdefiniowanych dla co najmniej 30 pracowników w każdym urzędzie. b) Od Wykonawcy wymaga się zastosowania wcześniej opracowanych metod badawczych i wykonanie: - analizy danych zastanych w zakresie szkoleń pracowników jednostek (ilość szkoleń w ciągu roku przypadająca na 1 pracownika, zakres tematyczny szkoleń ); - przeprowadzenia badania potrzeb szkoleniowych, które należy przeprowadzić dla min. 180 urzędników (dane osób uzyskane we współpracy z Zamawiającym po określeniu warunków doboru); - opracowanie raportu zawierającego rekomendacje do przeprowadzania szkoleń z konkretnych zakresów tematycznych w długiej perspektywie czasu (min. dwuletniej) 2. Po stronie Zamawiającego leży przekazanie danych z przeprowadzonego badania luk kompetencyjnych. 3. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołów odbioru poszczególnych zadań. 2. Pożądany termin realizacji zamówienia: - termin rozpoczęcia - od daty podpisania umowy - termin zakończenia całości przedmiotu zamówienia - do dnia 30.09.2011 rok, w tym terminy wykonania poszczególnych zadań: Zadanie 1.1 : od daty podpisania umowy do 30.11.2010 r. Zadanie 1.2: od 01.10.2010 do 31.12.2010 r. Zadanie 1.3: od 01.04.2011 do 30.06.2011 r. Zadanie 1.4: od 01.07.2011 do 30.09.2011 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór konsultantów do wykonania usług doradczo-szkoleniowych w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-12-23 - Świadczenie usługi doradczo- szkoleniowej w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego w ramach usługi systemowej KSU, współfinansowanej przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-11-28 - Strategia budowania wzajemnego partnerstwa w kontekście zagospodarowania wskazanych terenów poprzemysłowych z uwzględnieniem uwarunkowań społeczno-gospodarczych Aglomeracji Śląskiej oraz trendów rozwoju gospodarczego kraju wraz z koncepcją zagospodarowania tych terenów.
Dodano: 2014-07-16 - Wykonanie usług doradczo-szkoleniowych w ramach projektu pn. Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-07-12 - Wykonanie usług doradczo-eksperckich w zakresie opracowania biznes planu, analizy rynku i potencjału rynkowego oraz analizy opłacalności wejść kapitałowych dla innowacyjnych rozwiązań zgłaszanych w ramach projektu pn. TechnoBIT Venture - wiedza i kapitał dla innowacji, realizowanego w ramach Działania 3.1. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2013-04-18 - Wykonanie usług doradczo-eksperckich w zakresie opracowania biznes planu, analizy rynku i potencjału rynkowego oraz analizy opłacalności wejść kapitałowych dla innowacyjnych rozwiązań zgłaszanych w ramach projektu pn. TechnoBIT Venture - wiedza i kapitał dla innowacji, realizowanego w ramach Działania 3.1. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2013-03-25 - Wykonanie usług doradczo-eksperckich w ramach Akcji Pilotażowej - Pilot ACCESS Implementation oraz transfer doświadczeń w zakresie metodologii Peer Review w związku z realizacją projektu ACCESS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu dla Europy Środkowej.
Dodano: 2012-09-11 - Wykonywanie usług doradczych w ramach projektu PLASTICE polegających na doradztwie w zakresie znakowania biodegradowalnych tworzyw celem ich rozróżnienia w strumieniu odpadów komunalnych oraz zintegrowanego systemu monitorowania zachowania miękkiego wyrobu z tworzywa biodegradowalnego od jego wytworzenia poprzez zastosowanie w centrach handlowych do rozkładu w warunkach kompostowania przemysłowego (2)
Dodano: 2012-04-02 - Wykonywanie usług doradczych w ramach projektu PLASTICE polegających na doradztwie w zakresie znakowania biodegradowalnych tworzyw celem ich rozróżnienia w strumieniu odpadów komunalnych oraz zintegrowanego systemu monitorowania zachowania miękkiego wyrobu z tworzywa biodegradowalnego od jego wytworzenia poprzez zastosowanie w centrach handlowych do rozkładu w warunkach kompostowania przemysłowego
Dodano: 2012-01-27 - Wykonywanie usługi doradczej w ramach projektu PLASTICE polegającej na wsparciu metodologicznym przygotowania pierwszej wersji międzynarodowego programu badawczo-rozwojowego, testowaniu międzynarodowego programu badawczo-rozwojowego oraz przygotowaniu mapy drogowej na bazie międzynarodowego programu badawczo-rozwojowego
Dodano: 2011-06-29