Przetargi.pl
Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Czarnków - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Grunwaldzka 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 215 27 90 , fax. 67 215 27 90 w.33
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich
    ul. Grunwaldzka 2 2
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 215 27 90, fax. 67 215 27 90 w.33
    REGON: 57087576000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Czarnków - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w punkcie III SIWZ oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ- Szczegółowe wytyczne techniczne wdrożenia. 1) Opis przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji wdrożenia SPiWPOL planuje się wykonanie następujących zadań: ZADANIE 1: Wdrożenie systemu SPiWPOL ZADANIE 2: Zakup i dostawa serwera oraz sprzętu niezbędnego do obsługi systemu SPiWPOL ZADANIE 3: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania systemu SPiWPOL ZADANIE 4: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu metod i technik windykacyjnych i opracowanie podręcznika procedur ZADANIE 5: Wsparcie techniczne systemu SPIWPOL ZADANIE 6: Audyt i weryfikacja systemu SPIWPOL 2) Wymagane warunki gwarancji i certyfikatów: a) serwer - parametry zgodne z opisem w rozdz. 7 pkt. 7.1. zał. Nr 4 do SIWZ (36 miesięcy gwarancji - serwis gwarancyjny świadczony na miejscu u użytkownika, czas reakcji - do końca dnia następnego od zgłoszenia, w przypadku awarii dysku twardego - dysk pozostaje u użytkownika, wymagany certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, ISO 14001 oraz deklaracja zgodności CE, firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu). b) zasilacz awaryjny - parametry zgodnie z pkt 7.2. zał. Nr 4 do SIWZ (wymagana gwarancja to minimum 36 miesięcy na elektronikę i minimum 24 miesiące na baterię). c) stacje robocze - parametry i oprogramowanie zgodnie z pkt 7.3. zał. Nr 4 do SIWZ (okres gwarancji 36 miesięcy, serwis gwarancyjny na miejscu u użytkownika, w przypadku konieczności wymiany dysków twardych - dyski pozostają u użytkownika, wymagany certyfikat ISO 9001 dla producenta, deklaracja zgodności CE, firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu, oświadczenie, iż głośność jednostki centralnej mierzona była zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy zapis/odczyt na dysk (WORK) wynosząca maksymalnie 24dB, oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem). d) program antywirusowy zgodnie z opisem w pkt 7.3.2. - licencja minimum na 12 miesięcy, e) monitory LCD - parametry zgodnie z opisem w pkt 7.3.3. Zał. Nr 4 do SIWZ (Okres gwarancji 36 miesięcy na miejscu u użytkownika, czas reakcji serwisu - do końca dnia następnego od dnia zgłoszenia, oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu, f) drukarka sieciowa - parametry i oprogramowanie zgodnie z opisem w pkt 7.4 zał. Nr 4 do SIWZ (wymagana gwarancja 24 miesiące), g) drukarka sieciowa - parametry i oprogramowanie zgodnie z opisem w pkt 7.5 zał. Nr 4 do SIWZ (wymagana gwarancja 24 miesiące), h) okres gwarancji za wdrożony system SPiWPOL nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby po zakończeniu okresu wsparcia technicznego objętego ofertą Wykonawca zawarł z Użytkownikiem systemu umowę na świadczenie takiego wsparcia przez okres nie krótszy niż 4 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgipn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach