Przetargi.pl
Wdrożenie systemu opomiarowania i monitorowania przepływów i ciśnień w sieci wodociągowej eksploatowanej przez ZGK w Kańczudze

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Kańczudze ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. Świętej Barbary
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 642 38 58 , fax. 16 642 38 58
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Kańczudze
    ul. Świętej Barbary 18
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 16 642 38 58, fax. 16 642 38 58
    REGON: 18096546200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-kanczuga.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie systemu opomiarowania i monitorowania przepływów i ciśnień w sieci wodociągowej eksploatowanej przez ZGK w Kańczudze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw, wykonanie usług i prac montażowych w ramach budowy i wdrożenia strefowego systemu monitorowania dystrybucji wody w sieci wodociągowej eksploatowanej przez ZGK w Kańczudze na terenie Miasta i Gminy Kańczuga. Zaprojektowany i wdrożony system monitoringu sieci wodociągowej ma zapewnić: • prawidłową ocenę strat wody spowodowanych wyciekami i kradzieżami - na podstawie analizy minimalnych, nocnych przepływów (dla całego systemu i poszczególnych stref pomiarowych), • możliwość racjonalnego zarządzania grupami diagnostycznymi w celu szybkiej lokalizacji i likwidacji wycieków (na podstawie strefowej analizy strat wody, opartej o analizę minimalnych nocnych przepływów, • możliwość porównania zsumowanej i chwilowej produkcji wody z chwilowym zapotrzebowaniem na wodę, • możliwość porównania i oceny okresowej, zsumowanej sprzedaży wody w zakresie całego systemu i zaplanowanych stref pomiarowych, • możliwość oceny rzeczywistego, chwilowego zużycia z uwzględnieniem napełniania lub opróżniania zbiorników typu otwartego, • możliwość zarządzani ciśnieniem w poszczególnych strefach; • natychmiastowe alarmowanie o przekroczeniach minimalnych i maksymalnych wartości zadanych dla poszczególnych punktów pomiarowych, • dostarczenie danych do kalibracji modelu hydraulicznego sieci, • wskazanie punktów i stref, w których parametry pracy sieci wymagają regulacji, inwestycji w nowe połączenia, itp. – w celu racjonalnego planowania procesu inwestycyjnego i eksploatacyjnego, • możliwość bieżącej oceny kondycji sieci wodociągowej w poszczególnych obszarach funkcjonowania; • możliwość dynamicznej regulacji ciśnienia w strefach zasilania – zaworami redukującymi ciśnienie na podstawie zadanego profilu czasowego, zapotrzebowania na wodę lub z „punktu krytycznego” strefy zredukowanego ciśnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty pkt 3 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do SIWZ tj.: - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), - Koncepcja sektoryzacji sieci wodociągowej na terenie Gminy Kańczuga w zakresie opomiarowania i monitorowania przepływów oraz ciśnień (jest to dokument poglądowy, który należy zweryfikować na etapie realizacji przedmiotu zamówienia) - Specyfikacja dostaw i usług, W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentami Koncepcji i SOPZ w pierwszej kolejności należy kierować się zapisami SOPZ. Okres gwarancji: minimum 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38423000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 8 lub 9 do SIWZ. Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 10. Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wypełniony załącznik nr 12 – specyfikację dostaw i usług, zawierającą kalkulację poszczególnych elementów stanowiących wartość oferty. Nie dochowanie w/w obowiązku będzie traktowane jako uchylanie się od zawarcia umowy i upoważni zamawiającego do przeprowadzenia procedury z art. 94 ust 3 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach