Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
- Data zamieszczenia: 2012-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Jana Pawła II 10 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
REGON: 00051587900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych w ramach projektu Urządźmy się mądrze - kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych w ramach projektu Urządźmy się mądrze kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie ,Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Zadanie 9 Wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych. 2. Wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych opracowanego w formie serwisu internetowego zawierającego aplikację ankiety monitorującej usługi publiczne zostanie przeprowadzone w następujących etapach: Etap I Warsztaty inicjujące wdrożenie. Realizacja od 4.09.2012 r. do 19.09.2012 r. Etap II Analiza stanu w zakresie wdrożenia. Realizacja od 20.09.2012 r. do 17.10.2012 r. Etap III Opracowanie rozwiązania. Realizacja od 18.10.2012 r. do 15.11.2012 r. Etap IV Wdrożenie opracowanego rozwiązania. Realizacja od 16.11.2012 r., do 12.12.2012 r. Etap V Weryfikacja przyjętego rozwiązania, warsztaty zamykające. Realizacja od 13.12.2012 r. do 7.01.2013 r. Etap VI Raport z wdrożenia. Realizacja od 8.01.2013 r. do 28.01.2013 r. Etap VII Materiały (do dokumentacji procesu wdrażania i raportu z wdrożenia) Realizacja od 4.09.2012 r., do 28.01.2013 r. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Dodatek nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju systemu informatycznego zarządzania sprzętem i infrastrukturą techniczną szpitala w obiektach przy al. Jana Pawła II 7 oraz ul. Krasickiego 21 wraz z zakupem sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą szkoleniową BZP/38/382-14/16
Dodano: 2016-06-20 - Usługa serwisowa dla urządzeń bezpieczeństwa sieci CISCO SYSTEMS oraz dla urządzeń sieciowych FORTINET (MERU NETWORKS) dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-06-16 - Usługa serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA/AMMS. Nr sprawy DZP.382.05.2016.
Dodano: 2016-05-31 - Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje Finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne
Dodano: 2015-11-17 - Budowa strony internetowej Miasta Zabrze dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-10-12 - Kompleksowa usługa administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz
Dodano: 2015-09-29 - Kompleksowa usługę administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz.
Dodano: 2015-09-15 - Świadczenie usług ICT - nr postępowania KE / 01 / 04/ 15
Dodano: 2015-04-10 - Sprawowanie opieki informatycznej nad oprogramowaniem BANK TKANEK , BANK KRWI i oprogramowaniem wspomagającym w okresie 24 miesięcy.
Dodano: 2014-12-10 - Zakup opieki serwisowej dla systemu komputerowego pn. Elektroniczny Dziennik Urzędowy Wojewody Śląskiego wdrożonego w Wydziale Nadzoru Prawnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Dodano: 2014-11-26