Przetargi.pl
Wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych w ramach projektu Urządźmy się mądrze - kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych w ramach projektu Urządźmy się mądrze - kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych w ramach projektu Urządźmy się mądrze kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie ,Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Zadanie 9 Wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych. 2. Wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych opracowanego w formie serwisu internetowego zawierającego aplikację ankiety monitorującej usługi publiczne zostanie przeprowadzone w następujących etapach: Etap I Warsztaty inicjujące wdrożenie. Realizacja od 4.09.2012 r. do 19.09.2012 r. Etap II Analiza stanu w zakresie wdrożenia. Realizacja od 20.09.2012 r. do 17.10.2012 r. Etap III Opracowanie rozwiązania. Realizacja od 18.10.2012 r. do 15.11.2012 r. Etap IV Wdrożenie opracowanego rozwiązania. Realizacja od 16.11.2012 r., do 12.12.2012 r. Etap V Weryfikacja przyjętego rozwiązania, warsztaty zamykające. Realizacja od 13.12.2012 r. do 7.01.2013 r. Etap VI Raport z wdrożenia. Realizacja od 8.01.2013 r. do 28.01.2013 r. Etap VII Materiały (do dokumentacji procesu wdrażania i raportu z wdrożenia) Realizacja od 4.09.2012 r., do 28.01.2013 r. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Dodatek nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach