Przetargi.pl
Wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji klientów i samooceny urzędu w Urzędach Gmin Brzyska, Dębowiec, Jasło, Skołyszyna i Tarnowiec

Gmina Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Słowackiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4436669 , fax. 013 4436635
  • Data zamieszczenia: 2012-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasło
    ul. Słowackiego 4 4
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4436669, fax. 013 4436635
    REGON: 00054139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminajaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji klientów i samooceny urzędu w Urzędach Gmin Brzyska, Dębowiec, Jasło, Skołyszyna i Tarnowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opracowanie metodyki badawczej pomiaru satysfakcji klientów urzędów gmin, oceny urzędników oraz urzędów w oparciu o potrzeby Urzędów Gmin Brzyska, Dębowiec, Jasło, Skołyszyn, Tarnowiec (odrębnie dla każdego Urzędu). 2) Przygotowanie instrumentu pomiarowego (ankieta wykładana i elektroniczna) do oceny satysfakcji klientów, oceny urzędników oraz urzędów, o których mowa w pkt 1). 3) Opracowanie projektów i dostawa materiałów promujących system monitorowania satysfakcji klientów i samooceny urzędu oraz narzędzi niezbędnych do jej przeprowadzenia w tym minimum 50 szt. plakatów, 2szt. roll-up, 400 szt. ulotek, 1 szt. baneru na stronę internetową dla każdego Urzędu, o którym mowa w pkt 1) 4) Opracowanie pliku poleceń i baz danych dotyczących systemu monitorowania satysfakcji klientów i samooceny urzędu dla każdego Urzędu, o którym mowa w pkt 1) 5) Opracowanie instrukcji posługiwania się systemem w zakresie baz danych, o których mowa w pkt 4). 6) Przeprowadzenie szkolenia i konsultacji dla pracowników 5 Urzędów, o których mowa w pkt 1), w zakresie posługiwania się systemu monitorowania satysfakcji klientów i samooceny urzędu (w tym baz danych o których mowa w pkt 4). 7) Przeprowadzenie pierwszego badania pilotażowego i opracowanie 5 raportów zawierających analizy porównawcze pomiędzy 5 Urzędami Gmin , o których mowa w pkt 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jaslo.bip.krosoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach