Przetargi.pl
Wdrożenie systemu infoKadra oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego

Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Mikołowska 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2232721 , fax. 032 2232721
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
    ul. Mikołowska 4a 4a
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2232721, fax. 032 2232721
    REGON: 27676569700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pup.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie systemu infoKadra oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu analityczno-raportowego infoKadra oraz świadczenia Nadzoru Autorskiego. Przy czym za system analityczno-raportowy infoKadra rozumie się system zintegrowany z Oprogramowaniem Syriusz Std wspomagający kadrę kierowniczą w procesie zarządzania; przez Nadzór Autorski rozumie się czynności świadczone przez Wykonawcę, mające na celu bieżące utrzymanie systemu, w tym usuwanie usterek; przez Użytkowników rozumie się osoby uprawnione do korzystania z systemu infoKadra.
    Szczegółowy zakres wdrożenia obejmuje:
    1) techniczno-instalacyjną konsultację przedwdrożeniową (tryb zdalny: e-mail, telefon),
    2) instalację i konfiguracją infoKadra na wskazanym przez Zamawiającego serwerze (w tym część przygotowawcza usługi realizowana w ramach zdalnego dostępu),
    3) uruchomienie mechanizmów zasilających infoKadra danymi źródłowymi z Oprogramowania Syriusz Std,
    4) szkolenie dla administratorów i użytkowników korzystających z infoKadra (realizacja w ramach pobytu wdrożeniowego).
    Szczegółowy zakres Nadzoru Autorskiego obejmuje:
    1) udzielenie bezterminowej licencji na korzystanie z systemu infoKadra,
    2) umożliwienie korzystania z nowych wersji infoKadra (w tym do nowych definicji / wzorców wskaźników) powstałych z inicjatywy autora lub na skutek zgłoszeń Użytkowników,
    3) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do aktualnej dla danej wersji infoKadra dokumentacji użytkownika.
    4) umożliwienie Zamawiającemu korzystania z serwisu Wykonawcy w zakresie: zgłaszania, analizy, diagnozowania i rozwiązywania problemów. Obsługa zgłoszeń serwisowych w zakresie systemu infoKadra dotyczy błędów w oprogramowaniu polegających na nieprawidłowym lub niestabilnym działaniu spowodowanym błędami kodu, błędami algorytmów, niewykonywaniu funkcjonalności opisanych w dokumentacji.
    Do podstawowych elementów obsługi będzie należało:
    a) przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych. Przyjęcie zgłoszenia będzie odbywać się od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach 8.00 - 16.00, telefonicznie. Ponadto Wykonawca musi wskazać numer faksu oraz adres poczty elektronicznej, pod którymi będą przyjmowane zgłoszenia problemów przez całą dobę. Ich przyjęcie nastąpi w dniach i godzinach określonych dla przyjęcia zgłoszeń telefonicznych. Rejestracja zgłoszenia nastąpi na podstawie danych przekazanych w zgłoszeniu, uzupełnionych o dodatkowe informacje dotyczące Jednostki i sposobu dalszego kontaktowania się. W trakcie rejestracji zgłoszenia, rejestrujący musi określić wspólnie ze zgłaszającym poziom ważności problemu. Podstawowym kryterium określenia poziomu ważności będzie wpływ problemu na działalność Jednostki.
    b) ustalenie sposobu naprawy lub działania serwisowego. Problemy skierowane do realizacji będą realizowane poprzez: telefoniczne poinstruowanie Użytkownika o czynnościach, które winien wykonać, w celu usunięcia problemu, przygotowanie pakietu aktualizacyjnego (termin dostarczania pakietu do Użytkownika będzie ustalany w zależności od poziomu ważności problemu), lub przekazanie zgłoszenia do zespołu technicznego serwisu - w przypadkach wymagających bezpośredniej interwencji serwisu u Użytkowników, przy czym termin przyjazdu będzie uzgadniany z Użytkownikiem
    c) naprawy i działania serwisowe. Podejmowane będą następujące kroki w zakresie napraw i działań serwisowych:
    - Zespół Serwisowy przekazuje poprawkę, niezwłocznie do Użytkownika, który problem zgłosił, pocztą elektroniczną, poprzez udostępnienie na serwerze FTP.
    - udostępni adres internetowy, pod którym będą opublikowane kolejne uaktualnienia,.
    - użytkownik potwierdzi prawidłowość działania Oprogramowania po wykonaniu uaktualnienia.
    - Użytkownik w terminie 5 dni od przekazania poprawki lub wyjaśnienia zgłoszonego problemu zgłosi nieprawidłowości z nimi związanych, w przeciwnym wypadku Serwis może uznać zgłoszenie za zamknięte.
    5) Wykonawca będzie świadczyć Nadzór Autorski do 31.12.2013 r.
    Po zrealizowaniu wdrożenia według powyżej opisanego zakresu zostanie podpisany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokół odbioru prac stanowiący załącznik nr 2 do umowy. Podpisany przez obie strony protokół odbioru będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslowice.pup.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach