Przetargi.pl
Wdrożenie systemu do wideokonferencji.

Bank Gospodarstwa Krajowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-955 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 599 80 48 , fax. +48 22 596 59 05
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bank Gospodarstwa Krajowego
    Al. Jerozolimskie 7
    00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 599 80 48, fax. +48 22 596 59 05
    REGON: 1731900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie systemu do wideokonferencji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest: Zakup, dostawa i instalacja systemu/ sprzętu do wideokonferencji w celu rozbudowy posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury, to jest wyposażenia 18 (osiemnastu) sal do wideokonferencji. Udzielenie licencji na oprogramowanie zapewniające prawidłowe działanie systemu/sprzętu do wideokonferencji w zakresie 18 sal oraz korzystanie przez 30 jednoczesnych Użytkowników. Integracja i konfiguracja rozwiązania Wykonawcy ze środowiskiem Zamawiającego uwzględniając Opis Środowiska Zamawiającego. Zapewnienie serwisu technicznego rozwiązania. 2. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest: Zwiększenie liczby Użytkowników wideokonferencji, z 30 do 200 jednoczesnych Użytkowników poprzez zamawianie dodatkowych paczek licencji na użytkowników po 10 Użytkowników jednoczesnych każda. Zwiększenie wyposażenia sal do wideokonferencji o maksymalnie 4 dodatkowe, ponad limit 18, określony powyżej. Udzielenie licencji na oprogramowanie zapewniające prawidłowe działanie systemu/sprzętu do wideokonferencji w zakresie zamówienia opcjonalnego. Rozbudowa istniejącego środowiska o funkcjonalność nagrywania połączeń. Zapewnienie do 150 roboczogodzin prac konsultanta/inżyniera Wykonawcy na miejscu u Zamawiającego lub zdalnie na potrzeby modyfikacji wdrożonego rozwiązania lub świadczenia usług konsultacyjnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Oferty Technicznej (OPZ/ FOT) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32232000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 PLN brutto (słownie złotych: cztery tysiące i 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 04.09.2017 r. o godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/89/DI/2017”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem niepieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej – data i godzina zaksięgowania wpływu środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z rozdziałem XV pkt 15.1. SIWZ. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy Pzp, to jest: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postepowania. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9. powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 20.11 Beneficjentem gwarancji wadialnej jest Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach